کد خبر: 8396 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 سپتامبر 2012 - 16:43

اهدای 100 میلیون ریال از سوی استانداری به دانش آموزان محروم

کیهان هاشم نیا امروز در حاشیه این مراسم اظهارداشت: مردم نوعدوست استان گیلان همیشه با روحیه جهادی در مشارکتهای عمومی حضور جدی دارند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: استاندار گیلان همزمان با برگزاری جشن عاطفه ها و جمع آوری کمکهای مردم ایران به دانش آموزان محروم با اختصاص 100 میلیون ریال در این جشن شرکت کرد.

کیهان هاشم نیا امروز در حاشیه این مراسم اظهارداشت: مردم نوعدوست استان گیلان همیشه با روحیه جهادی در مشارکتهای عمومی حضور جدی دارند.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن عاطفه ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ کمک به مردم، همدردی و انسجام در جامعه صورت می گیرد.

استاندار گیلان گفت: حس نیکوکاری و کمک به همنوع ریشه های عمیقی در اعتقادات مردم ایران دارد و همچنان این عمل خداپسندانه در شروع هر سال تحصیلی و پایان هر سال در سراسر کشور با شور و نشاط خاصی جلوه گری می کند.

وی بیان داشت: هر سال با برگزاری جشن عاطفه ها گام های موثر برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در کشور برداشته می شود.

هاشم نیا در ادامه با اشاره به اینکه سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع در دین مبین اسلام مورد تاکید است، افزود: ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه اجرای دستورات دین اسلام و احیا سنت ‌های حسنه و الهی در صدد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی یادآورشد: آشنایی دانش‌ آموزان از سنین جوانی با واژه ‌های احسان و نیکوکاری موجب گسترش این مهم در جامعه شده و دانش ‌آموزان را به انجام کار خیر و خیرخواهی تشویق می ‌کند.

امسال جشن عاطفه‌ها با شعار” دانش آموزباوری و دانش آموز یاوری در فرهنگ رضوی” در کنار شعار همیشگی این جشن مبنی بر اینکه همه کودکان را فرزندان خود بدانیم، برگزار می شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads