کد خبر: 8392 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 سپتامبر 2012 - 16:34

مسببان اعمال زشت در روزنامه شرق به اشد مجازات برسند

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گیلان با صدور بیانیه علیه چاپ کاریکاتور در روزنامه شرق عنوان کرد: دستگاه فرهنگی و قضایی مسببان اعمال زشت روزنامه شرق را به اشد مجازات برسانند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: در بیانیه شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گیلان آمده است: هنوز ملت مسلمان ایران و جهان از غم اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی خون می‌گرید که بار دیگر شاهد جسارت بی‌شرمانه توسط کسانی شد که تمام عمرشان را در عرصه مطبوعات با کارنامه خراب خود صرف جیره‌خواری و نوکری نظام سلطه کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: تردیدی نیست که وقتی دشمن در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه می‌شود و راه به جایی ندارد چاره‌ای برایش نیست جز اینکه به مقدسات حمله‌ور شود و به قدری اینها نادان و ناچیز هستند که نمی‌دانند با این عمل خود را در جهان منفورتر می‌کنند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: در سیره معصومین (ع) به ویژه فاطمه زهرا (س) دریای پهناوری از نظر جهاد، مبارزه و تلاش و کار صبر انقلابی و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامی و در نهایت شهادت است.

این بیانیه می‌افزاید: این زندگی جهادی فاطمه زهراست که بسیار عظیم و فوق‌العاده و حقیقتاً بی‌نظیر است و این همان حکایت سربندهای یا زهراست، همان حکایتی که رشادت‌ها آفرید، همان حکایتی که هنوز نیز در پرونده دفاع مقدس تمام جهان را به حیرت واداشت و امروز همان سربندها مورد اهانت قرار می‌گیرد که غیر از این هم نباید از ایادی داخلی انتظار داشت.

بسیج اساتید گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است: اینان و سرکرده‌هایشان بدانند که مردم این مرز و بوم همانطور که در میادین مختلف انقلاب با بصیرت در وسط میدان حضور داشتند از این به بعد نیز تا آخرین قطره خونشان از مقدسات و انقلابشان دفاع می‌کنند.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان این عمل وقیحانه را محکوم کرده و از دستگاه فرهنگی و قضایی کشور خواستار است که مسببان اینگونه اعمال زشت را به اشد مجازات برساند.

این بیانیه در پایان اضافه کرده است: بار دیگر بیعت خویش را با مقتدای خود مقام معظم رهبری اعلام داشته و به عنوان فرماندهان جنگ نرم در مقابله با هرگونه توطئه و دسیسه‌های دشمن و جریانات انحرافی در فضای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تا آخر ایستاده‌ایم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads