کد خبر: 7973 - تاریخ: شنبه، 22 سپتامبر 2012 - 18:04

امام جمعه خمام: ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام به هیچ وجه اتفاقی نبوده است.

آمریکا و صهیونیسم از ماه ها قبل اين فيلم را ساخته و در جمع محدودي نيز به نمايش درآورده بودند، لکن انتشار اينترنتي آن را همزمان با سالگرد حادثه 11 سپتامبر آغاز کردند.

به گزارش خوبان ، حجت الاسلام عاشوری خطیب نماز جمعه ی خمام در خطبه های این هفته با اشاره به آغاز هفته ی دفاع مقدس آن را یادآور مقاومت مخلصانه ملت ايران در برابر هجوم وحشيانه بعثيان عراق دانست و افزود: ملت ما در آن زمان تبعيت کامل خود از ولايت را نشان دادند و تا لحظه آخر از امام و مقتداي خود که نائب بر حق امام زمان(عج) بود، عملاً حمايت کردند حتي زماني هم که حضرت امام(ره) به اقتضاي شرايط، مصلحت را در صلح و پذيرش قطعنامه598 سازمان ملل ديدند باز ملت، تمکين کردند و به معناي واقعي کلمه، اطاعت خود را از ولايت نشان دادند.

حجت الاسلام عاشوری  با اشاره به این که اکنون دشمن به هیچ وجه جرات رویارویی مستقیم با ملت ایران را ندارد، اضافه کرد: اکنون، زمان نبرد مسلحانه به سر آمده است. زيرا اروپا با بحران کمرشکن اقتصادي روبرو شده و آمريکا نيز تا کمتر از 2 ماه ديگر با انتخابات رياست جمهوري روبرو است. و با توجه به شکست هايي که در جنگ 12 ساله افغانستان، 7ساله عراق، 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه خورده است، جرأت آغاز هيچ جنگ ديگري در منطقه را ندارد؛ لذا به نبردي ناجوانمردانه و بسيار کثيف روي آورده است.

وی در ادامه افزود :دشمن از سال ها پيش، مراکزي را تحت عنوان «مطالعات اسلام شناسي» در آمريکا و انگليس ايجاد کرده است تا با شناسايي نقاط قوت مسلمين، ضربه خود را وارد کند. و از آنجايي که به حساسيت مسلمانان نسبت به مقدسات خود پي برده ؛ لذا نبرد خود را در اين جبهه آغاز کرده است. ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام حضرت محمد(صل الله عليه و آله وسلم)، به هيچ وجه يک امر اتفاقي و بدون اطلاع و دستور حکام آمريکايي و صهيونيستي نبوده است. آنها از ماه ها قبل اين فيلم را ساخته و در جمع محدودي نيز به نمايش درآورده بودند، لکن انتشار اينترنتي آن را همزمان با سالگرد حادثه 11 سپتامبر يعني 20 شهريور که زمان انفجار مشکوک برج هاي دوقلوي آمريکا است، آغاز کردند تا عمل ننگين خود راموجه جلوه دهند؛ و چند روز بعد نيز رزمايش نظامي آمريکا با 30 کشور ديگر را براي مدت 12 روز در منطقه خليج فارس به اجرا درآوردند که هنوز هم ادامه دارد.

حجت الاسلام عاشوری در انتهای خطبه های خود برای همه ی فعالان در عرصه ی تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads