کد خبر: 7741 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 سپتامبر 2012 - 23:02

تعیین 10 هزار دلار جایزه برای یافتن آدرس شاهین نجفی

تاکنون آدرس های متفاوتی برای محل اسکان شاهین نجفی مرتد به دست آنها رسیده اما یا اینکه صحیح نبوده و یا به علت تغییر مکان، موفق به اجرای حکم ارتداد وی نشده اند.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار “آلبوم نقی” خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد.

یک گروه فعالان دینی و فرهنگی برای آدرسی که به قتل شاهین نجفی، خواننده مرتد منجر شود 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.

این گروه که نخواسته اند نامشان فاش شود برای کسی که آدرسی در اختیارشان قرار دهد که آن آدرس منجر به اجرای حکم در مورد شاهین نجفی شود این جایزه راتعیین کرده اند.

به گفته این گروه تاکنون آدرس های متفاوتی برای محل اسکان شاهین نجفی مرتد به دست آنها رسیده اما یا اینکه صحیح نبوده و یا به علت تغییر مکان، موفق به اجرای حکم ارتداد وی نشده اند.

این افراد خواسته اند تا هرکس آدرسی از خواننده مرتد دارد به ایمیل downwith.satan@yahoo.com ارسال کند و پس از اجرای حکم شاهین نجفی توسط هر شخصی که این آدرس در اختیار وی قرار گیرد، با ایمیل وی تماس گرفته شده و پاداش به هر حسابی که وی معرفی کند واریز خواهد شد.

گفتنی است شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار “آلبوم نقی” خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads