کد خبر: 7426 - تاریخ: جمعه، 14 سپتامبر 2012 - 12:29

بازیگران هالیوود همچنان مهره های بازی کاخ سفید

سفر آنجلینا جولی به کمپ آوارگان سوری + تصاویر

به گفته یک مامور ارشد سیا که از اسناد در ویکی لیکس منتشر شده است جولی کارخود را بسیار خوب انجام می داد و به هر کسی که احساس می کرد می تواند اطلاعات خوبی داشته باشد، نزدیک می شد.

به گزارش خوبان به نقل از صراط نیوز، کاخ سفید همواره از چهره های شاخص و سرشناس هالیوود جهت پیشبرد اهداف و برنامه های کلان خود استفاده کرده است، در راستای این سیاست  آنجلینا جولی، هفته گذشته به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل! به اردن سفر کرده و با آوارگان سوری دیدار داشته است.

این آوارگان که در پی درگیری های داخلی در کشور خود که البته به دست آمریکا و همراهانش به وجود آمده است به اردن مهاجرت کرده و در کمپ آوارگان در این کشور مستقر شده اند به درد و دل با این بازیگر هالیوود پگرداختند.

بعید نیست که حرکت تازه جولی، مأموریت ویژه ای از سوی غرب برای دامن زدن به ناآرامی های سوریه باشد و از سوی دیگر حضور وی در این مناطق و همدردی اش با مردم امکان نوعی مانور سیاسی پنهان به آمریکا می دهد.

در جریان تحولاتی که در منطقه در حال روی دادن است از جمله حمله ی مرم مصر به سفارت آمریکا در قاهره و همچنین شدت گرفتن تحرکات ضد آمریکایی در یمن سفر این بازیگر هالیوود به اردن و بازدید از آوارگان سوری حدس های قبلی تحلیلگران مسائل سیاسی و افشاگری های اسناد ویکی لیکس درباره ی خواب کاخ سفید برای جولی را به یقین هر چه نزدیکتر می کند.

چندی پیش اخباری منتشر شد که در آن رسانه‌های آمریکایی با استناد به اسناد تازه منتشر شده توسط ویکی‌لیکس از فعالیت‌های جاسوسی و عضویت آنجلینا جولی بازیگر سرشناس آمریکایی در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) خبردادند.

از نظر تحلیلگران افراد سرشناس هالیوود مهره های بازی هستند در دست کاخ سفید که در زمان مناسب از آن ها در جهت رسیدن به اهدافی که با موشک و تیر در دسترس نیستند سوء استفاده می کند.

آنجلینا جولی در طی مدت زمان کوتاهی بارها به مناطقی چون افغانستان، پاکستان –زمان وقوع سیل– و همچنین کمپ آوارگان در مرز سوریه سفر کرده و با مردم صدمه دیده ابراز همدردی کرده است.

به گفته یک مامور ارشد سیا که اسناد در ویکی لیکس منتشر شده است جولی کارخود را بسیار خوب انجام می داد و به هر کسی که احساس می کرد می تواند اطلاعات خوبی داشته باشد، نزدیک می شد.
گفتنی است آنچه برای تحلیلگران سیاسی داخلی لازم به توجه است جنگ نرمی است که توسط دولت آمریکا بدون ایجاد هیچ گونه حساسیتی در سطح مردم محروم منطقه در حال اجراست و با جدیت دنبال می شود.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads