کد خبر: 7034 - تاریخ: یکشنبه، 9 سپتامبر 2012 - 17:52

آیت الله رمضانی : وضعیت رشد طبیعی گیلان تاسف بار است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم گیلان از هوش بسیار بالایی برخوردارند و باید زمینه اشتغالزایی برای جوانان فراهم شود.

به گزارش خوبان آیت‌الله رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر نشان دادن سرسبزی گیلان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: گیلان از استان‌های قدیمی با استعدادهای بسیار در کشور است.

وی به وجود نیروهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در گیلان اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم در گیلان در مجلس باید با وجه مشترک قراردادن نیروهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در صدد آبادانی این استان سرسبز باشند.

رمضانی استان گیلان را دارای قابلیت‌های بسیار خواند و تصریح کرد: مردم گیلان از هوش بسیار بالایی برخوردارند و باید زمینه اشتغالزایی برای جوانان فراهم شود.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه جوانی تهدید نیست، ابراز کرد: جوانی یک فرصت است و باید از ظرفیت عظیم جوانی در گیلان بهره بگیریم.

وی ادامه داد: انسان متاسف می‌شود که گیلان پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی رشد طبیعی نداشته است و باید دلایل آن بررسی شود.

رمضانی خواستار هماهنگی بین نیروهای انقلاب شد و بیان کرد: مسئولان در انتخاب افراد برای پست‌ها در بخش‌های خرد، میانی و کلان استان باید به ارزش‌ها توجه داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بر سیر طبیعی فرهنگ، اقتصاد و … در جامعه تاکید کرد و گفت: گیلان هزینه‌های بسیاری برای انقلاب پرداخت کرده است و باید استان را در تمام بخش‌ها به طراوت برسانیم.

وی با اشاره به جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی، بیان کرد: ایران در حوزه بین‌الملل تاثیرگذار است و باید در هدایت این جریان هوشمندانه برخورد کنیم.

رمضانی حضور مردم را رکن اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری به خواسته و رای مردم تاکید داشته‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمام ملت‌ها به ایران امید دارند، بیان کرد: تمام گروه‌ها باید برای تقویت نظام اسلامی تلاش کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads