کد خبر: 6979 - تاریخ: شنبه، 8 سپتامبر 2012 - 19:09

5 جاده مرگبار گیلان معرفی شد

مجید جمشاد در جلسه انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز، گفت: این طرح در پنج محور پرحادثه استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان: مجید جمشاد، فرمانده پلیس راه گیلان، امروز(18 شهریور) در جلسه انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز، گفت: این طرح در پنج محور پرحادثه استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی تابستان 91 و اهمیت برقراری ایمنی در جاده‌های استان، پلیس راه گیلان با بررسی و تجزیه تحلیل حوادث رانندگی رخ داده در شهریور ماه سه سال گذشته به نکات جالبی دست یافت.

جمشاد با بیان اینکه بر اساس این تحقیقات پنج محور پرحادثه استان شناسایی شد، اظهار کرد: در این بررسی طبق آمار پنج محور رشت ـ لوشان، خواچکین‌ ـ ضیابر، رشت ‌ـ فومن، رشت ‌ـ چابکسر و رشت‌ ـ انزلی بیشترین آمار تصادف و مرگ و میر را طی سه سال گذشته در شهریور ماه به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: پلیس راه با برنامه‌ریزی دقیق و پوشش ترافیکی مناسب اقدام به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در این محورها کرده است.

به گفته فرمانده پلیس راه گیلان، از 15 شهریور گشت‌های کنترل نامحسوس عملیات ویژه و تیم‌های گشت محسوس پلیس راه با استقرار در این محورها با جدیت و بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند و رانندگانی که مرتکب دو تخلف همزمان شوند ضمن اعمال قانون تخلفات برابر مقررات، خودروی آنها نیز به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می‌شود.

جمشاد تاکید کرد: از رانندگان و مسافران می خواهیم تا برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی با رعایت مقررات و توجه به قوانین رانندگی کرده تا سفر ایمن و بدون خطر را پشت سر بگذارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads