کد خبر: 5178 - تاریخ: جمعه، 3 آگوست 2012 - 10:38

خودروی وزیر به علت سرعت غیرمجاز چپ کرد

خودرو حامل وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن در مسیر فیروزکوه-دماوند از جاده منحرف و واژگون شد ولی به سرنشینان آسیبی نرسید.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، اخبار تکمیلی از سانحه اتومبیل حامل وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور در جاده دماوند – تهران، حاکی از سلامت علی نیکزاد و مصدومیت علیرضا تابش است.

علی نیکزاد وزیر راه وشهر سازی به همراه علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور بعد از بازدید از مسکن مهر فیروزکوه در راه بازدید از پروژه مسکن مهر “مهرآباد” دماوند به علت واژگونی خودرو دچار حادثه شد.

خودرو لندکروز واژگون شده وزیر مسکن و شهرسازی  چهار سرنشین داشت. نیکزاد و دیگر سرنشینان پس از واژگونی خوردو با توجه به عملکرد سیستم ایربک‌ به سلامت از خودرو خارج شدند اما برای انجام معاینات پزشکی رئیس بنیاد مسکن به بیمارستان سوم شعبان دماوند و دیگر سرنشینان به یکی از بیمارستا‌های تهران منتقل شدند که پس از انجام معاینات پزشکی و اطمینان از سلامتی کامل، افراد مرخص شدند.

این حادثه ساعت 9:05 صبح روز پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه روی داد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در گفتگو با مهر گفت: خودروی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به علت سرعت غیر مجاز دچار حادثه شد و سرنشینان آن به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کورانی اظهار داشت: خودرو حامل وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز پنج شنبه قصد بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان دماوند را داشت در جاده فیروزکوه – دماوند به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله وزیر و سایر سرنشینان خودرو توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کورانی ادامه داد: اخبار منتشره در مورد ترکیدگی لاستیک خودرو صحت ندارد و در بررسی صحنه تصادف خط ترمز چند ده متری خودرو حامل وزیر مشاهده می شود.

ضمن اینکه خودرو هیچ گونه نقص فنی نداشته است و کارشناسان با بررسی صحنه، سرعت غیر مجاز و عدم توانایی کنترل خودرو را علت اصلی وقوع این حادثه اعلام کردند.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads