کد خبر: 4517 - تاریخ: جمعه، 6 جولای 2012 - 14:58

هشدار مصلحی به ضدانقلاب داخل کشور

به فتنه گران ضد انقلاب اجازه نمی‌دهیم فتنه 88 تکرار شود

بعضی از سران و مرتبطین با فتنه فکر می کردند با نفوذ در مجموعه‌های مختلف و ارتباط برقرار کردن باز به صحنه می‌آیند تا انقلاب و نظام را با چالش روبه رو ‌کنند که باید گفت اشراف بسیار خوبی بر همه این جریان‌ها داریم و با همه آنها مقابله می‌کنیم به گونه‌ای که مردم به هیچ وجه با چالش‌ مواجه نشده و حتی حس چالش نداشته باشند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران در هشدار به ضد انقلاب داخل و خارج اظهار داشت: ما به فتنه گران ضد انقلاب و طراحی‌های آنها اجازه نمی‌دهیم فتنه 88 تکرار شود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: بعضی از سران و مرتبطین با فتنه فکر می کردند با نفوذ در مجموعه‌های مختلف و ارتباط برقرار کردن باز به صحنه می‌آیند تا انقلاب و نظام را با چالش روبه رو ‌کنند که باید گفت اشراف بسیار خوبی بر همه این جریان‌ها داریم و با همه آنها مقابله می‌کنیم به گونه‌ای که مردم به هیچ وجه با چالش‌ مواجه نشده و حتی حس چالش نداشته باشند.

وی در ادامه به دستگیری‌های اخیر اشاره و اضافه کرد: دو شبکه بزرگ ترور و بمب گذاری دستگیر شدند که با پشتیبانی و هماهنگی بین سرویسی در سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و منطقه شکل گرفته بودند؛ در این دو شبکه ارتباط بین  MI6 و  CIA، موساد، فرانسه و آلمان و بسیاری از کشورهای منطقه با یکدیگر وجود داشت که برای اقدامات تروریستی و بمب گذاری دست به دست یکدیگر دادند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) طی مدت 6 ماه آنها را دستگیر کردند و امروز سرافکندگی سنگین بین سرویس‌های آنها به وجود آمده است.

مصلحی با تأکید بر اینکه در فضای سایبر نیز جمهوری اسلامی کار را به جایی رسانده که اوباما 3 بار در صحبت‌های مختلف می‌گوید در مقابل با فضای سایبر با جمهوری اسلامی از پای در آمده‌ایم، گفت: از مهمترین اهداف جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم، دین و سیاست، حمایت از ضد انقلاب و جریان برانداز داخلی و خارجی و همچنین ایجاد انشقاق بین ملت و نظام است.

وی همچنین به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: در حالی که سرویس‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا مثل  CIAو MI6 و موساد اذعان دارند و در مذاکرات مخفیانه خود مطرح می‌کنند که پیش بینی چنین حادثه‌‌ای را نمی‌کردند اما عده‌ای در داخل و بیرون می‌خواهند القاء کنند که این طراحی‌ها متعلق به آمریکایی‌ها است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads