کد خبر: 4252 - تاریخ: شنبه، 30 ژوئن 2012 - 19:42

استاندار گیلان ؛

جذب سرمایه گذار بسیاری از مشكلات شهرستان رشت را رفع می كند

استاندار گیلان با بیان این كه اقدامات خوبی در تامین زیرساخت ها در شهرستان رشت انجام گرفته، اظهار كرد: این اقدامات كافی نبوده و ارتقای رتبه شهرستان رشت در بسیاری از شاخص ها نیازمند تلاش بیشتر است.

به گزارش خوبان به نقل از  ایرنا، ‘مهدی سعادتی’ روز شنبه در پنجمین جلسه بررسی مشكلات، عمران و توسعه شهرستان رشت منابع مالی دولتی را ناكافی دانست و اظهار كرد: منابع مالی فعلی جوابگوی انجام پروژه ها در بخش های مختلف این شهرستان نیست.

وی افزود: تلاش برای جذب سرمایه گذار نقش مهمی در تسریع برنامه های پیش بینی شده و توسعه شهرستان رشت دارد.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در رفع مشكلات شهرستان رشت موثر خواند.

سعادتی خاطرنشان كرد: نگاه ویژه به شهرستان رشت علاوه بر شناسایی ضرورت های این شهرستان گامی مهم در جهت انعكاس مشكلات مردم است.

وی پیگیری مسئولان برای رفع مشكلات در بخش گازرسانی، تامین آب شرب روستایی و مشكل حل فاضلاب شهری را از مهمترین اولویت های این شهرستان عنوان كرد.

استاندار گیلان با بیان این كه اقدامات خوبی در تامین زیرساخت ها در شهرستان رشت انجام گرفته، اظهار كرد: این اقدامات كافی نبوده و ارتقای رتبه شهرستان رشت در بسیاری از شاخص ها نیازمند تلاش بیشتر است.

سعادتی بابیان این كه برگزاری این نشست نتایج خوبی داشته است، ادامه داد: تحقق مصوبات این جلسات با عنایت وِیژه مسئولان امكانپذیر می شود.

وی فاضلاب را از موضوعات حیاتی استان و شهرستان رشت عنوان و بر تشكیل نشست فوری برای رسیدگی به مشكلات این بخش با حضور مسئولان مربوطه تاكید كرد.

فرماندار رشت نیز در ادامه این جلسه برگزاری نشست بررسی مشكلات شهرستان را موثر خواند و اظهار كرد: در سال های اخیر برای رفع عقب ماندگی های شهرستان رشت در بخش های مختلف اقدامات مهمی انجام گرفته است.

‘ سید ولی الله عظمتی’ با اشاره به اهمیت مركز استان خاطر نشان ساخت: با عنایت ویژه استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی چشم انداز خوبی برای شهرستان رشت ترسیم شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه شهر و روستا در شهرستان رشت یادآور شد: مسائل عمرانی در بخش آب، راه، گاز و كشاورزی از مهمترین موضوعات قابل توجه در این شهرستان است .

پنجمین جلسه بررسی مشكلات شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان، معاونان استانداری گیلان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه های اجرایی روز شنبه در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads