کد خبر: 238265 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2024 - 15:04

مسوول نمایندگی راهداری خمام خبرداد ؛

اهدای ۱۴۰ کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران در خمام

مسوول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خمام از برگزاری دوره آموزشی برای موتورسواران و عابرین پیاده و اهدای ۱۴۰ کلاه ایمنی رایگان به موتور سواران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسوول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خمام از برگزاری دوره آموزشی برای موتورسواران و عابرین پیاده و اهدای ۱۴۰ کلاه ایمنی رایگان به موتور سواران این شهرستان خبر داد.

وحید صالحی در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه طبق آمارهای موجود بیشترین آسیب‌های وارده به راکبان موتورسیکلت هنگام تصادفات در ناحیه سر است که گذاشتن کلاه ایمنی تأثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات را دارد ، افزود : اولویت برگزاری کلاس‌های آموزشی و اهدای کلاه ایمنی در روستاها می باشد که بیشترین آسیب‌دیدگی موتورسیکلت سواران و تردد وسایل نقلیه را داشته و در مناطق پرخطر قرار دارند اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این دوره برای موتورسواران ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان خمام شامل روستاهای توکسر ، میان محله ، همچنین فومن محله به مرکزیت روستای دهنه سر شیجان برگزار و ۱۴۰ عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت اهدا شده است.

مسوول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خمام ، نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی را یکی از اهداف این طرح اعلام کرد.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads