کد خبر: 232570 - تاریخ: شنبه، 9 سپتامبر 2023 - 09:02

لیگ های شطرنج گیلان به ایستگاه پایانی رسید

تیم شهرداری خمام مغلوب درفک راه شمال امین شد

هفته پایانی لیگ های شطرنج گیلان روز گذشته در تالارمهد اندیشه هیات شطرنج استان انجام تا این بازی های فرسایشی این رقابتها به ایستگاه پایانی رسید. 

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته پایانی لیگ های شطرنج گیلان روز گذشته در تالارمهد اندیشه هیات شطرنج استان انجام تا این بازی های فرسایشی این رقابتها به ایستگاه پایانی رسید. 

در بازی های انجام شده در لیگ برتر تیم شهرداری خمام ۳بر۱ مغلوب تیم درفک راه شمال امین شد و با کسب ۱۲امتیاز حاصل از ۵ برد، دو تساوی و ۴باخت در رده چهارم جدول ۱۲تیمی این دسته قرار گرفت.

،در لیگ برتر شطرنج نیز تیم مشاوراملاک پدرافزون با ۱۸امتیاز اول شد و تیم انبوه سازان چاف و چمخاله با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی در رده دوم قرارگرفت،ضمن این که درفک راه امین شمال با۱۷امتیاز به مقام سوم رسید.

اما در لیگ دو تیم شورای شهرخمام با تساوی ۲بر۲ مقابل آکادمی شطرنج سنگر با ۱۱امتیاز در رده هشتم جدول ۱۸ تیمی این رقابت ها قرارگرفت تا سال آینده در همین لیگ به بازی های خود ادامه دهد.

اما در لیگ سه که نوجوانان شهرداری خمام جهت کسب تجربه در این رقابت ها حضور یافته بودند،توانستند تیم باشگاه شطرنج نخبگان رشت را با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ شکست دهند و همچنان در سال آینده در این لیگ حضور داشته باشند.

اما در لیگ یک جدول بازی هادر طول بازی ها دچار حواشی بسیاری شد بطوریکه حتی این حواشی به بازی های آخر نیز کشیده شد و نهایتا گریبان تیم آموزشگاه رانندگی صالحی خمام را گرفت، در بازی های همزمان هفته آخر این دسته تیم برنده شو که با ترکیب خوبی در این رقابت ها شرکت کرده و حضورش در لیگ دسته یک نیز قطعی بود در کمال تعجب در بازی آخر مقابل حریفش که با ۶ امتیاز هم امتیاز با تیم خمامی و خطر سقوط را داشت، در اقدامی غیرحرفه ایی و غیرجوانمردانه حاضر به بازی نشد تا باباخت۳بر۱ آموزشگاه رانندگی صالحی خمام مقابل بانک ملی،این تیم خمامی به لیگ پایین تر برود،البته سرپرست این تیم اعتراض کتبی خود را مبنی براین حرکت و کلا”روند غیرمسئولانه تعدادی از تیم ها در طول مسابقات در این رده به رئیس کمیته برگزاری لیگ شطرنج گیلان اعلام نموده است و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

 

انتای پیام/۹۹

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads