کد خبر: 226211 - تاریخ: دوشنبه، 10 اکتبر 2022 - 17:49

رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد؛

جریمه ۲۸۰۰ میلیارد تومانی متخلفان بازار گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی از اصناف طی ماه های گذشته گفت: اصناف متخلف گیلان در این مدت دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه شده اند.

به گزارش خوبان، تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گیلان با اشاره به اینکه نظارت‌های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می‌شود، افزود: طرح‌های ویژه نظارتی به فراخور نیاز جامعه اجرایی می‌شود.

وی به طرح‌های نظارتی اجرا شده در ماه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: طرح‌های نظارتی بر اقلام پرمصرف ماه محرم و صفر و پس از آن بازگشایی مدارس و عرضه لوازم التحریر، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.

رئیس سازمان صمت گیلان از جریمه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه‌های صنفی و تولیدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بوده است.

وی اضافه کرد: با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی تعداد ۵۵۹۶ مورد تخلف شناسایی و کشف شد که ماحصل آن، تشکیل پرونده و جریمه بوده است.

پورحیدری تأمین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان و اظهار کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آنها به مردم است که علاوه بر اجرای طرح‌های نظارتی با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی کنیم.

کد خبر ۵۶۰۵۶۷۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads