کد خبر: 11726 - تاریخ: دوشنبه، 12 نوامبر 2012 - 10:59

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف 300 شیشه متادون در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف 300 شیشه متادون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، فرمانده انتظامی آستارا عصر دیروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف متادون در ایست بازرسی قلعه آستارا اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر اردبیل به آستارا در حرکت بود مظنون شدند و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقف اتوبوس مورد نظر در بازرسی از آن تعداد 300 شیشه متادون که جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، افزود: متهم مورد نظر با اخذ توضیحات و بازجویی‌های انجام شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول کشف یک‌هزار و 65 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز آستارا را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان دانست و تصریح کرد: ماموران ایستگاه مذکور هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو که در حرکت بود مظنون شدند و خودروی مورد نظر را متوقف کرده و در بازرسی از آن انواع لوزام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز را کشف کردند.

نادر خورسند درباره دستاوردهای ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر تعداد 18 نفر نگه‌دارنده و دو نفر توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سنتی بازداشت شدند که یک نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی در ادامه با اشاره به اعمال قانون برای 924 متخلف راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته، افزود: از این تعداد، 100 فقره تخلف حادثه‌ساز بوده است.

به گفته خورسند تعداد 24 دستگاه خودرو و 63 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی در آستارا توقیف شدند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads