کد خبر: 11562 - تاریخ: جمعه، 9 نوامبر 2012 - 13:59

فرمانده سپاه قدس گیلان:

عامل پیروزی مردم ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت طلبی است

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: آنچه امروز در بیداری اسلامی منطقه مشاهده می کنیم، ثمره شهادت نوجوانان وجوانان شهید ماست.

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا: سردار ˈهامون محمدیˈ در نخستین سالگرد شهادت اولین شهدای صالحین کشور شهیدان سردار هدایت درویشوند فرمانده وقت سپاه رودبار، دانش آموز بسیجی سید محمدعلی فلاح عباسی و طلبه شهیده که سال گذشته در عملیات تروریستی منافقین در عتبات عالیات به شهادت رسیدند؛ اظهار کرد: اگر سپاه بتواند همان روحیه انقلابی و معنوی دوران جنگ را مجدداً با عیار بیشتری در خود ایجاد کند، می تواند در مقابل تهدیدات گوناگون دشمنان بایستد و پیروز شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که برای حفظ دینش و برای حفظ خون هزاران شهید، هنوز باب شهادت را باز نگه داشته است.

سردار محمدی اضافه کرد: آنچه امروز در بیداری اسلامی منطقه مشاهده می کنیم، ثمره شهادت نوجوانان وجوانان شهید ماست.

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در راه خدا گفت: شهادت، رمز بقاست و در این رمز رموزی است که باید آن را شناخت و به آن رسید.

وی به کلام نورانی حضرت زهرا(س) که فرمودند مثل امام و رهبری مثل خانه خداست و مردم باید به سوی کعبه حرکت کنند و به دور آن طواف کنند نه اینکه کعبه به سوی مردم بیاید، اشاره و بیان کرد: شهدای ما این نکته را به خوبی فهمیدند و مانند پروانه دور شمع وجود امام، ولایت و رهبری حلقه زدند و خون خود را روغن چراغ نورانی ولایت قرار دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی راه رسیدن به اسلام ناب محمدی (ص) را استقامت و مقاومت دانست و افزود: کسی که می خواهد در مقابل دشمنان بایستد و پیروز شود، باید اول خودسازی کند چون انسان خودساخته شجاع و با غیرت است.

وی ادامه داد: دشمنان از اسلام ناب چه در انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس از ملت ایران بارها سیلی خوردند و ذلیل شدند.

نخستین سالگرد شهادت اولین شهدای صالحین کشور با حضور مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان سپاه، جمع کثیری از پاسداران و بسیجیان و خانواده های معظم شهدای صالحین در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) و شهدای گمنام سپاه قدس گیلان برگزار شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads