کد خبر: 11436 - تاریخ: چهارشنبه، 7 نوامبر 2012 - 20:13

تفهیم 4 اتهام به مهدی هاشمی/ پزشکان بیماری را تایید نکرده‌اند

یک منبع آگاه با اعلام تفهیم 4 اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی، گفت: مهدی هاشمی در بخش VIP بیمارستان دی بستری است در حالیکه پزشکان بیماری وی را تأیید نکرده‌اند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، گفت: تاکنون چهار اتهام اصلی مهدی هاشمی به وی تفهیم شده است.

وی با بیان اینکه اتهام جاسوسی و انتقال اطلاعات حساس به بیگانگان از اتهاماتی بوده که به مهدی هاشمی تفهیم شده است، افزود: اخلال در نظام اقتصادی کشور از دیگر اتهاماتی است که به مهدی هاشمی تفهیم شد.

این منبع آگاه با بیان اینکه اخلال در امنیت کشور در دوران فتنه 88 از اتهامات دیگر تفهیم شده به مهدی هاشمی است، تصریح کرد: فساد در قراردادهای بزرگ نفتی در دوران مسئولیت در وزارت نفت در زمان ریاست‌جمهوری آقای رفسنجانی از دیگر اتهاماتی بود که به وی تفهیم شد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی اکنون به بهانه بیماری در بخش VIP بیمارستان دی بستری است، تاکید کرد: در حالی که مهدی هاشمی در بیمارستان بستری است اما پزشکان اصل بیماری این متهم را تائید نکرده‌اند.

این منبع مطلع همچنین گفت: با توجه به اینکه کارشناسان قضائی روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را خلاف قانون و عدالت می‌دانند و معتقدند نوع برخورداری این متهم از امکانات گسترده با دیگر متهمان در دستگاه قضا سابقه نداشته است، بیم آن می‌رود که روند تحقیقات از وی با اخلال جدی مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دچار اخلال شود، بر رسیدگی دقیق بر اتهامات مهدی هاشمی و استمرار تحقیقات از وی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از این خبرنگار فارس از فشار سیاسی به قوه قضائیه برای اخلال در پرونده مهدی هاشمی خبر داده بود.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2012/11/7 - 20:25
    پاسخ

    واقعا خجالت نمی کشه این مهدی هاشمی که این جوری خودشو به مریضی زده. اقای اکبر هاشمی از ایت الله خزعلی یاد بگیر.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads