کد خبر: 110668 - تاریخ: چهارشنبه، 11 می 2016 - 19:28

دومین جلسه شورای ترافیک شهر رشت؛

مهدوی فرماندار رشت:تبعات طولانی شدن پروژه BRT را مردم می پردازند و ما در قبال آن مسئولیم

فرماندار شهرستان رشت: اگر قرار است گامی در جهت حل مشکلات برداشته شود، همه مسئولین باید در جهت نیل به مقصود با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

به گزارش خوبان،دومین جلسه شورای ترافیک پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان رشت و سایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری رشت تشکیل شد.

سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به همه سروقامتان عرصه ایثار و جهاد تبریک گفت.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل گردشگری ، عوامل موثر بر موضوع ترافیک را در وهله اول سه عامل انسانی ، جاده و زیر ساختها دانست و افزود: البته موضوع وسایل نقلیه و آب و هوا نیز در درجات بعدی اهمیت می باشند.

فرماندار شهرستان رشت با توجه به فصل استقبال از تعداد بالایی از مسافرین تصریح کرد: اگر قرار است گامی در جهت حل مشکلات برداشته شود، همه مسئولین باید در جهت نیل به مقصود با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: تنها پیشنهاد انجام کار کافی نیست،برای به ثمر رسیدن هر عملی باید در وهله اول فنی و اصولی بودن آن در نظر گرفته شده و کار کارشناسی شده و همه مراحل قانونی انجام آن طی شود.

مهدوی با اشاره به معضل آمبولانس های فاقد پلاک و همچنین الزام در شماره گذاری BRT،تصریح کرد: ما به مردم قولهایی داده ایم اما مردم نه تنها هیچ آثاری ندیده اند،بلکه فقط تبعات آن را می پردازند و ما در قبال آن مسئولیم، چرا که طولانی شدن کار باعث ایجاد مشکلات شده و  باید هر چه زودتر این پروسه پایان پذیرد.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای گفت: بسته بودن شانه های خاکی و عدم تجهیز ماشین آلات کشاورزی به تجهیزات مخصوص راهنمایی و رانندگی، باعث بالا رفتن این آمار می شود که باید برای آنها در فکر راه حل مناسب بود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری رشت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads