کد خبر: 10922 - تاریخ: چهارشنبه، 31 اکتبر 2012 - 18:43

منتظر خبر بسیار مهم سپاه در عید غدیر باشید

مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: در آستانه عید سعید غدیر با حضور فرماندهان ارشد سپاه خبر بسیار مهمی در حوزه نیروی دریایی در خلیج فارس به اطلاع مردم خواهیم رساند که با این اعلام بخشی از اقتدار نیروی دریایی سپاه نمایان و پیام ویژه ای به دشمنان داده خواهد شد.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام کرد: در آستانه عید سعید غدیر در حوزه نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس خبرهای مسرت بخشی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی اظهار داشت: این خبر برای دشمنان انقلاب اسلامی پیام ویژه ای را خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه جزئیات بیشتری از این خبر خوش نمی توانم بدهم، اظهار داشت: فرماندهان ارشد سپاه در این مراسم حضور خواهند یافت و با اعلام این خبر بخشی از اقتدار نیروی دریایی سپاه نمایان خواهد شد.

وی همچنین در خصوص پهپادهای جدید نیروهوافضای سپاه گفت: در حوزه تولید پهپاد از سالهای دور کار را شروع کردیم و نیروی هوا فضای سپاه در کار مطالعات و تحقیقات، ساخت و تست و به کارگیری پهپادها در مدل های مختلف برای ماموریت های متعدد و مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سردار رمضان شریف اظهار داشت: تعداد زیادی از این پهپادها در مدل های مختلف توسط وزارت دفاع به تولید انبوه رسیده و در اختیار یگانهای به کارگیرنده از جمله نیروی هوافضای سپاه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه از تعدادی مدل های پهپادی که در نیرو هوافضای سپاه به کار گرفته شده هنوز رونمایی و اعلام رسمی نشده است، تصریح کرد: با توجه به اظهارات سردار نقدی مبنی بر پهپادهایی با 25 مدل هدایت کنترلی و همچنین سابقه و تجربه ای که ایشان در گذشته در مرکز تحقیقات و پشتیبانی نیروهای مسلح داشته اند این موضوع باید خبر دقیقی باشد.

سردار شریف همچنین در خصوص جزئیات اطلاعات جدید و کشف شده از پهپاد جاسوسی آمریکا  (RQ170 )گفت: در آینده نه چندان دور سردار حاجی زاده فرمانده نیروهوافضای سپاه اطلاعات بیشتری را در خصوص اطلاعات دریافتی و کشف شده از RQ170 اعلام خواهد کرد .

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads