کد خبر: 10171 - تاریخ: یکشنبه، 21 اکتبر 2012 - 15:35

صاحب انگشت موجود در همبرگر پیدا شد!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارخانه تولید همبرگر پلمپ شد.

به گزارش خوبان به نقل از واحد مرکزی خبر، دکتر احمد زاده افزود: یکی از کارگران خط تولید کارخانه همبرگر 24 مهر در حین کار با چرخ گوشتی دچار حادثه و انگشت سبّابه وی قطع شد و لای چرخ می ماند.

وی افزود: این کارگر پس از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و تحت مداوا قرار گرفته است.

دکتر احمد زاده افزود : به گفته مسئولان کارخانه ، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد 5 تغار (پاتیل )معادل 130 کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای 47 کارگر است گفت : مسئول فنی کارخانه در برابر این حادثه مسئول است و به علت اتفاق رخ داده این کارخانه در حال حاضر پلمپ شده است .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار و 28 واحد عرضه و تولید مواد غذایی در استان قم اشاره کرد و گفت : این کارخانه ها بطور مداوم بازرسی می شوند و کارخانه پردیس نیز از ابتدای امسال تاکنون 5 بار بازرسی شده است.

یادآور می شود یک شهروند قمی پریروز(27 مهر) سه بسته همبرگر خرید اما پس از باز کردن یکی از بسته ها با یک بند انگشت انسان در بین همبرگرها مواجه شد

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads