کد خبر: 67714 - تاریخ: چهارشنبه، 17 دسامبر 2014 - 23:20

قول مساعد مسئولین بخش برای حل مسائل روستا؛

اهالی روستای یوسف آباد خشکبیجار میزبان مسئولین بخش

مسئولین بخش خشکبیجار بنا بر قرار قبلی، سه شنبه هر هفته با حضور در یکی از روستاهای بخش، از نزدیک پیگیر مشکلات مردم آن روستا هستند. بر همین اساس، اهالی روستای یوسف آباد خشکبیجار سه شنبه شب میزبان مسئولین بخش بودند.

به گزارش خوبان: مسئولین بخش خشکبیجار بنا بر قرار قبلی، سه شنبه هر هفته با حضور در یکی از روستاهای بخش، از نزدیک پیگیر مشکلات مردم آن روستا هستند.

 

دیدار چهره به چهره مسئولین بخش خشکبیجار با مردم روستای یوسف آباد 9

 

بر همین اساس، اهالی روستای یوسف آباد خشکبیجار سه شنبه شب میزبان مسئولین بخش بودند.

پس از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت محمد نژاد بخشدار خشکبیجار، دهیار روستای یوسف آباد، گزارشی از مشکلات مربوط به روستای خود را با بخشدار و سایر مسئولین بخش در میان گذاشت.

بخشدار خشکبیجار نیز پس از قدردانی از بردباری و سعه صدر اهالی روستا، از همکاری ایشان با  شورای روستا و دهیار تشکر نمود و اضافه کرد: تلاش داریم تا در حد توان به حل مشکلات مردم بپردازیم.

در ادامه اهالی محل، به مشکلات روستا نظیر نبود آسفالت، نبود سرویس بهداشتی، غسالخانه، عدم وجود امکانات فرهنگی همچون دارالقرآن در مسجد، لایروبی نشدن رودخانه اصلی محل، معضل اشتغال و جابجایی تیربرق ها در مسیر اصلی جاده اشاره نمودند.

آن ها همچنین خواستار همکاری هر چه بیش تر نیروی انتظامی در برخورد مناسب با سارقین کابل های برق و احشام شدند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در این مراسم گفت: مشکلات هیچ وقت به صفر نخواهد رسید و این ادعا که تمام مشکلات برطرف خواهد شد ادعای بیهوده ای است.

وی تصریح کرد: علی رغم فشارهای اقتصادی، مردم ایران اکنون در بهترین شرایط زندگی می کنند و بابت این موضوع باید خداوند را شاکر باشیم.

امام جمعه خشکبیجار افزود: پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی، اکثر روستاهای ما صاحب نعمت آب، گاز و برق هستند و ما این را مدیون انقلاب و امام راحل هستیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری نمود تا با همکاری شورای روستا و دهیار بتوان مشکلات روستا را به حداقل رساند.

گفتنی است؛ در دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم روستای یوسف آباد، علاوه بر بخشدار و امام جمعه، عاشوریان رئیس شورای بخش، کردی رئیس جهادکشاورزی، حسینی رئیس اداره برق، نوری زاد جانشین فرمانده حوزه بسیج خشکبیجار، حسینی معاون نیروی انتظامی و جمع دیگری از مسئولین خشکبیجار نیز حضور داشتند.

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/63

اخبار مرتبط:

دیدار چهره به چهره مسئولین بخش خشکبیجار با اهالی روستای یوسف آباد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads