کد خبر: 85913 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 آگوست 2015 - 12:20

عده ای فکر می کنند جریان حزب الله در دانشگاه ها حضور ندارند؛

مهدی پور: افراد مدعی انتقادپذیری به کوچکترین نقدی در دانشگاه عکس العمل نشان می دهند

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان با انتقاد از افرادی که امروزه ادعای ایجاد فضای نقادی در دانشگاه را دارند گفت: کسانی که داعیه دار انتقادپذیری هستند اکنون به کوچکترین نقدی که در فضای دانشگاهی مطرح می شود عکس العمل نشان می دهند. امروز عده ای فکر می کنند جریان حزب الله در دانشگاهها حضور ندارند.

به گزارش خوبان به نقل از پیک دانشجو کامیار مهدی پور مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان در افتتاحیه طرح ولایت خواهران بیان کرد: کسانی که داعیه دار انتقادپذیری هستند اکنون به کوچکترین نقدی که در فضای دانشگاهی مطرح می شود عکس العمل نشان می دهند که نمونه آن را در دوره طرح ولایت برادران دیدیم که با صدای وااسلاما و وافومنای خود فضای دانشگاهی را آلوده نمودند. امروز عده ای فکر می کنند جریان حزب الله در دانشگاهها حضور ندارند و این در حالی است که به فرمایش حضرت آقا حضور پررنگ داشته و در عین حال نماد وحدت و همدلی هستند.

 

کامیار مهدی پور

 

هم چنین سرهنگ بایرامی معاون محترم هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در افتتاحیه طرح ولایت خواهران گفت: بعد از این که حضرت آقا با حکمت خود مجموعه طرح ولایت را به موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام(ره) و شخص علامه مصباح وصل نمودند موج مخالفت ها با این دوره آغاز شد که به حمدلله اکنون این دوره از دوره های بسیار ارزشمند است. طرح ولایت لحظات خوبی برای فراگیری آموزه های دینی است که فرصت نشستن در پای سخنان بزرگان را برای انسان فراهم می نماید.

انتهای پیام/221


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads