کد خبر: 62140 - تاریخ: شنبه، 11 اکتبر 2014 - 12:44

امام جمعه خمام در خطبه های نماز جمعه؛

سرويس هاي مخوف اطلاعاتي دنياي غرب، امروزه در برابر وزارت اطلاعات ما مستأصل شده است

حجت الاسلام عاشوری گفت: وزارت اطلاعات توانستند سرکرده تروريستهاي کشور را در طي يک عمليات پيچيده اطلاعاتي، زنده دستگير کرده و در مقابل دوربين ها به نمايش بگذارند؛ ولي سرویس های اطلاعاتی غرب با همه کشتاري که در افغانستان و سوريه انجام دادند، نتوانستند رهبران القاعده يا طالبان و يا داعش را دستگير کنند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های نماز جمعه خمام با اشاره به سالروز میلاد امام هادی (ع) گفت:  آن حضرت همچون پدر بزرگوارشان در سن 8 سالگي به امامت رسيدند، و آنقدر علم و کرامت و شايستگي و درايت از خود نشان دادند که پيروان فراواني اطراف ايشان جمع شدند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به دهه ولایت و امامت، عید غدیر خم را از اعیاد بزرگ مسلمین جهان نامید و اظهار داشت:  اين روز را بايد به خواندن قرآن، دعا، نماز و زيارت بسر برد که بالاتر از 80 ماه است.

 

خطیب نماز جمعه خمام با بیان این که حدیث غدیر تنها حديثي است که هيچ گروهي از مسلمانان آن را انکار نکرده و اصلاً قادر بر انکار آن نيستند گفت: ولايت، کمر دشمنان اسلام را مي شکند. به همين جهت بيشترين دشمني کفار و دنباله ­روهاي آنان، با ولايت است.

 

حجت الاسلام عاشوری افزود: دشمنان اسلام بيش از هر چيز از اسلام شناسي که بتواند قوانين اسلام را اجرا و اعمال کند، مي ترسند. والّا آنها با اسلامي که اجرا نشود هيچ مشکلي ندارند. به همين جهت منتظر بودند تا پيامبر اسلام(صلي الله عليه و آله وسلم) از دنيا برود.

 

وی با اشاره به این مطلب که خداوند با انتصاب امیرالمومنین (ع)، به مسلمانان اطمینان داد که دیگر نگران دسیسه های دشمنان نباشند، تصریح کرد: خداوند در آیه سوم سوره مائده می فرمایند: «امروز، کافران از (زوال) آئين شما مأيوس شدند، بنابراين از آنها نترسيد؛ و از (مخالفت) من بترسيد!» و نگراني تان از انجام ندادن تکليف و عبادتتان باشد، مبادا اين عبادت پذيرش ولايت را انجام ندهيد و عيدتان را مبدل به عزا کنيد. نکند حالا که از بيگانه، کاري ساخته نيست، شما خودتان کار بيگان را انجام دهيد.

 

حجت الاسلام عاشوری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، با اشاره به سي‌امين سالگرد تاسيس وزارت اطلاعات، يکي از مأموريت هاي ذاتي وزارت اطلاعات را تأمين امنيت نظام و مردم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه بسياري از عملکردها و اقدامات اين وزارت، قابل ارائه مستقيم به افکار عمومي نيست؛ ولي در عين حال برخي از موارد آن کاملاً مشهود مي باشد. همچون صيانت از دستاوردهاي علمي و فناوري نظام اسلامي.

 

وی افزود: حفاظت از منافع ملي، مقابله با پديده شوم ريگي و جند الشيطان، مقابله با باندها و گروه هاي سازمان يافته مواد مخدر در سطح داخلي و خارجي، مقابله فراگير و گسترده با توطئه هاي دشمن در حوزه جنگ نرم، مقابله با گروه ها و جريان هاي انحرافي، فرقه اي و ديني مقابله با توطئه هاي وسيع و مستمر دشمنان و مقابله با فساد اقتصادي از دیگر اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام عاشوری با بیان این که همين کارهايي را که نيروي انتظامي آشکارا در سطح کشور انجام مي دهد، وزارت اطلاعات به صورت مخفي در سطحي گسترده تر و فراتر از مرزهاي کشور انجام مي دهد، گفت: سرويس هاي مخوف اطلاعاتي دنياي غرب، امروزه در برابر وزارت اطلاعات ما مستأصل شده است.

 

امام جمعه خمام در پایان خطبه ها با بیان این مطلب که کارهاي بسيار ظريف و حساسي که اين عزيزان به صورت خاموش انجام مي دهند، آنها با تمام هياهويي که دارند، قادر به انجامش نيستند، گفت: اينها توانستند سرکرده تروريستهاي کشور را در طي يک عمليات پيچيده اطلاعاتي، زنده دستگير کرده و در مقابل دوربين ها به نمايش بگذارند؛ ولي آنها با همه کشتاري که در افغانستان و سوريه انجام دادند، نتوانستند رهبران القاعده يا طالبان ويا داعش را دستگير کنند.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads