کد خبر: 59195 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 سپتامبر 2014 - 18:13

به علت شکایت یکی از نمایندگان گیلان؛

مدیرمسئول ۸دی‌نیوز در آستانه بازداشت!!!

یک نماینده مجلس که اخیراً در مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایسنا انتقادی به سیستم قوه قضائیه در خصوص بررسی پرونده مهدی هاشمی کرده بود از پایگاه خبری تحلیلی ۸ دی نیوز شکایت و مدیرمسئول ۲۲ ساله آنرا به دادگاه کشاند.

به گزارش خوبان: یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی اقدامی تأمل‌برانگیز از مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی 8 دی نیوز استان گیلان شکایت کرد.

این نماینده مجلس که اخیراً در مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایسنا انتقادی به سیستم قوه قضائیه در خصوص بررسی پرونده مهدی هاشمی کرده بود، به علت انتشار یادداشتی با عنوان “نماینده ای که تا دیروز منتقد وکیل الدوله‌ها بود امروز شده وکیل خانواده هاشمی!!!” از این وب‌سایت ارزشی و انقلابی شکایت و مجتبی امین مدیرمسئول 22 ساله آنرا به دادگاه کشاند.

این نماینده که در روز استیضاح فرجی دانا دفاع عجیبی از وی در مجلس نمود و باعث تشکر ویژه اصلاح‌طلبان از خود شد، همچنین شکایت دیگری را از این رسانه ترتیب داده است که این بارعلت آن انتشار خبری درخصوص مباحث دانشگاه گیلان می‌باشد.

طبق اخبار به گوش رسیده از اولین روز دادگاه، مدیرمسئول 8دی‌نیوز در آستانه بازداشت قرار داشت که سرانجام بررسی پرونده چند روز عقب افتاد.

حال باید تأمل کرد که چه دلیل و ضرورتی وجود دارد یک نماینده مجلس با آن همه مشغله عظیم کاری و البته حساس در تلاش برای شکایت از رسانه‌های ارزشی و جوانان حزب‌اللهی شهر خود و به زندان انداختن آن‌ها می‌باشد.

 

منبع: آستان خبر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads