کد خبر: 53806 - تاریخ: دوشنبه، 23 ژوئن 2014 - 20:37

در جلسه شورای شهر خمام مطرح شد؛

حجت الاسلام عاشوری: زنده نگه داشتن یاد شهدا ثمره ایمان در راه خداست

امام جمعه خمام با بیان این که شهدا برای حفظ اسلام و احیاء احکام دین شهید شدند تصریح کرد: وظیفه ما حراست از آرمان آن ها و حفظ و گسترش فرهنگ اسلامی می باشد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری ظهر امروز در جلسه شورای شهر خمام با محوریت ساخت یادمان شهدای خمام اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم ماه روزه و ماه نزول قرآن و ماه شهادت امیر المومنین (ع) و خداوند ان شاالله توفیق درک فضائل این ماه شریف را عطاء بفرماید.

حجت الاسلام عاشوری زنده نگه داشتن یاد شهدا را موجب حفظ فرهنگ شهادت دانست و خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا ثمره ایمان و جهاد در راه خداست.

 

7

 

وی شهدا را مقربان درگاه الهی خواند و افزود: شهدا تنها گروهی هستند که بدون مرگ از این دنیا وارد عالم برزخ و قیامت می شوند، آن ها هرگز آن هول عظیم مرگ را حس نمی کنند تا مبادا آن چه را که آموخته اند از یادشان برود.  بلکه آگاهانه وارد صحرای محشر می شوند.

امام جمعه خمام با بیان این که شهدا برای حفظ اسلام و احیاء احکام دین شهید شدند تصریح کرد: وظیفه ما حراست از آرمان آن ها و حفظ و گسترش فرهنگ اسلامی می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: ان شاالله خداوند این توفیق را  به همه ما عنایت فرماید که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

جلسه شورای شهر خمام با محوریت ساخت یادمان شهدای خمام برگزار شد / تصاویر

سید مجتبی حسینی نسب: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه شورا است


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads