کد خبر: 53327 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 ژوئن 2014 - 14:14

عصر دوشنبه؛

نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در کانون حق شناس خمام برگزار شد / تصاویر

نشست بصیرتی آسیب های ماهواره عصر روز دوشنبه با حضور مسئولین بخش خمام در سالن اجتماعات کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: نشست بصیرتی آسیب های ماهواره عصر روز دوشنبه با حضور مسئولین بخش خمام در سالن اجتماعات کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

این نشست که توسط حوزه مقاومت بسیج خمام تدارک دیده شده بود، سرهنگ خسروی معاونت عملیات سپاه ناحیه مقداد طی سخنانی در خصوص آسیب های ماهواره و راهکارهای مقابله با آن توضیحاتی ارائه نمود.

وی با اشاره به آماری از جمعیت استفاده کننده از ماهواره در ایران گفت: حداقل 50 درصد از افراد جامعه از ماهواره استفاده نمی کنند.

 

6

 

خسروی یکی ازدلایل استفاده از ماهواره را استفاده مداوم از تلویزیون اعلام کرد و ادامه داد: به طور متوسط هر ایرانی روزانه 4/5 ساعت تلویزیون تماشا می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این در حالی است که به طور متوسط اعضای یک خانه در طول روز تنها 17 دقیقه در کنار هم می نشینند و گفتگو می کنند.

وی اصلی ترین موضوع مورد بحث در ماهواره را بحث فیلم و سریال دانست و تصریح کرد: نقش چشم به عنوان دروازه ورود اطلاعات بر روی مغز انسان بر هیچ کس پوشیده نیست.

خسروی، ماهواره را همچون یک لیوان سم توصیف نموده و اظهار داشت: در رسانه اعتیاد به صورت پله پله انجام می گیرد.

وی یادآور شد: خیلی از افراد با گرایش های مذهبی به خاطر فشار خانواده مجبور شدند ماهواره را به خانه خود بیاورند.

معاونت عملیات سپاه ناحیه مقداد با اشاره به نقش مهم خانم خانواده در ورود یا عدم ورود ماهواره گفت: تا زن خانواده نخواهد، ماهواره وارد خانه های ما نخواهد شد و اگر وارد شد تا 95 درصد به تصمیم خانم خانه بستگی دارد. حتی اگر مرد خانواده خواهان ورود ماهواره باشد، اگر خانم مخالفت کند این اتفاق نخواهد افتاد.

خسروی در ادامه به نقش مخرب تلفن همراه بر روی کودکان اظهار داشت: اثرات منفی تلفن همراه بر روی کودک کمتر از ماهواره نیست. برخی خانواده ها تنها به دلیل این که فرزندشان پیش همسالان دیگر خود کوچک نشود برایش تلفن همراه می خرند، غافل از این که با این کار خود چه اثرات مخربی را بر ذهن این کودک وارد می کنند. با این کار فرزند به بلوغ زود رس رسیده و فنا می شود.

وی با اشاره به فعالیت 50 شبکه فارسی زبان ماهواره ای گفت: دشمن از سر خیرخواهی این همه هزینه برای تشکیل شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نکرده است.

این مقام مسئول افزود: می توان این قدر برنامه های ماهواره ای به مردم نشان داد و عزم و استقلال را از آنان گرفت تا قدرت نه گفتن نداشته باشند.

خسروی یادآور شد: امروز مهم ترین سلاح دشمن ماهواره است.

وی با اشاره به آمار طلاق در سال 92 اظهار داشت: بنا بر آمار موثق نرخ طلاق در سال 92 ، 19 درصد می باشد که البته این آمار در شهرها و روستاهای کم جمعیت همچون خمام ما بسیار پایین تر است. اما در شهرهای بزرگ از جمله تهران این آمار به 37 درصد می رسد. حتی در شمیرانات این آمار به 59 درصد می رسد! نکته نگران کننده این که یک ششم این طلاق ها به اولین سالگرد ازدواج نیز نمی رسد.

خسروی یادآورد شد: برآوردها نشان می دهد اصلی ترین دلیل طلاق ماهواره و موبایل بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ماهواره گفت: ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند.

وی ادامه داد: دشمن وقتی دید نمی تواند با جنگ سخت ایران را متوقف کند، وارد حوزه جنگ نرم شد و ماهواره را به میان خانواده های ایرانی آورد.

سرهنگ خسروی گفت: هر شخصی که یک دستگاه ماهواره را داوطلبانه به حوزه بسیج خمام تحویل دهد یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه خواهد گرفت.

 

 

1 2 3 4 5
7 8 9 10 11 12 13 14

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

    • خوبان
       | 2014/06/17 - 22:27
      پاسخ

      کاربر گرامی؛
      عصر روز دوشنبه دو همایش در کانون شهید حق شناس برگزار شد که همایش اول در خصوص آسیب های ماهواره توسط حوزه بسیج خمام برگزار شد و همایش دوم، همایش همگام با کشاورز توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقداد تدارک دیده شده بود.

      • 587
         | 2014/06/18 - 09:37
        پاسخ

        سلام. خوبان
        چرا عکس ها از بسیج سازندگی نمایش داده شده است 12ام عکس منظورمه ؟؟؟؟

  1. تذکر برای چندمین بار!
     | 2014/06/18 - 17:26
    پاسخ
    +2
    0

    لطفا اسم قاری محترم (جناب آقای زحمتکش) رو هم در ابتدای مطلبتون بنویسید – بنویسید این مجلس توسط این فرد آغاز شد !
    برای دهمین بار !

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads