کد خبر: 53007 - تاریخ: شنبه، 14 ژوئن 2014 - 10:01

شروع فاجعه بار مدافع عنوان قهرمانی؛

شکست تحقیرآمیز اسپانیا برابر هلند

تیم فوتبال هلند با پنج گل مقابل مدافع عنوان قهرمانی جهان به برتری رسید تا ضمن آغاز پرقدرت رقابتهای جام جهانی، انتقام شکست چهار سال قبل خود در فینال رقابتهای جام جهانی 2010 را هم گرفته باشد.

به گزارش خوبان: مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل بامدادا امروز شنبه، تیم فوتبال هلند در دیداری که در گروه B در ورزشگاه “فونته نووا” برگزار شد با نتیجه 5 بر یک از سد اسپانیا گذشت.

هلند چهار سال قبل در وقت‌های اضافی مقابل اسپانیا شکست خورده و جام قهرمانی را از دست داده بود و این بازی فرصتی بود برای انتقامی شیرین.

اسپانیا با گل دقیقه 27 “ژابی آلونسو” از روی نقطه پنالتی از هلند پیش افتاد اما “رابین فن پرسی”، کاپیتان هلند، در دقیقه 44 با یک ضربه سر زیبا دروازه اسپانیا را گشود تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

 

اسپانیا- هلند

 

“آرین روبن” در دقیقه 53 تیم هلند را پیش انداخت و “استفان دو وری” 11 دقیقه بعد گل سوم هلند را وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد. البته در این صحنه فن‌پرسی بر روی دروازه‌بان اسپانیا مرتکب خطا شد.

فن پرسی گل دوم خودش و گل چهارم هلند را از روی کنترل توپ ناقص کاسیاس در دقیقه 72  به ثمر رساند. روبن هم در دقیقه 80 گل پنجم هلندی‌ها را به ثمر رساند.

هلندی‌ها که تا به حال سه بار به عنوان نایب قهرمانی جهان رسیده‌اند و در دهه 70 به پرتقال کوکی شهرت پیدا کرده بودند، بار دیگر نشانه‌هایی از فوتبال رویایی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads