کد خبر: 51414 - تاریخ: شنبه، 24 می 2014 - 16:13

سرهنگ سیمائی: حمایت از نیروهای درونی نظام، عامل مقاومت در برابر دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، وحدت و همدلی، اتفاق نظر و توجه به قدرت درونی نظام را سه عامل پیروزی ایران در عملیات بیت المقدس دانست.

به گزارش خوبان: سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، پیش از خطبه های نماز جمعه لشت نشاء، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 خاطر نشان کرد: جمله ی امام راحل در این خصوص که « خرمشهر را خدا آزاد کرد» نشان از عظمت این فتح می باشد و باید از این اتفاقات درس گرفت و برای آینده توشه برداشت.

 

وی با اشاره به عدم انسجام ارتش پس از انقلاب گفت: حضور بنی صدر در ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان رئیس جمهور، ناامنی های داخل کشور، سرگرم شدن سپاه به حل موضوعات داخل کشور و موارد دیگر، منجر به از دست دادن برخی مناطق کشور و افتادن آن ها به دست دشمن بود.

 

سرهنگ سیمائی ادامه داد: مذاکرات کشورهای عربی برای حمله به لبنان نیز عامل دیگری بود که منجر به ارزشمند شدن عملیات بیت المقدس برای ما شده بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقداد به بازگشت امید به کشور همزمان با خروج بنی صدر اشاره نموده و اظهار داشت: با خروج بنی صدر، نیروهای نظامی انسجام بیشتری پیدا کردند و مردم شرایط را بهتر درک نمودند و این باعث شد تا در عملیات های بعدی ما پیروز باشیم.

 

سرهنگ سیمائی

 

سرهنگ سیمائی با اشاره به عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان در مهر ماه سال 1360 اظهار داشت: پس از عملیاتهای افتخار آمیز طریق القدس و فتح المبین، خرمشهر تنها امید عراقی ها بود که این شهر هم پس از سه مرحله عملیات بیت المقدس آزاد گردید.

 

این مقام مسئول، وحدت و همدلی، اتفاق نظر و توجه به قدرت درونی نظام را سه عامل پیروزی ایران در عملیات بیت المقدس دانست.

 

فرمانده سپاه مقداد رشت خاطرنشان کرد: نام گذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، نشان از اهتمام ایشان به مسائل فرهنگی دارد.

 

سرهنگ سیمائی اضافه کرد: حضرت آقا در بحث اقتصاد، به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و به نظر ایشان باید اقتصادی داشته باشیم که هم روند رو به رشد اقتصادی در کشور محفوظ بماند و هم آسیب پذیری آن کاهش یابد.

 

وی تلاش فعال و مبتکرانه دیپلماتیک، حفظ موضع تهاجمی، قوی و معترضانه، فراموش نکردن دشمن و مبارزه و شناسایی آماج حمله دشمن را در مذاکره با گروه 5+1 ضروری دانست.

 

سرهنگ سیمائی با انتقاد از ایجاد شبهه ی برخی افراد مبنی بر این که باید از دفاع به نفع جبهه مقاومت دست برداشت، تصریح کرد: عبور از خط قرمز ها آن چیزی است که نباید انجام شود.

 

وی حمایت از نیروهای درونی نظام را عامل مقاومت در برابر دشمن دانست و گفت: ان شا الله بتوانیم در سایه مقام معظم رهبری و توجه به رهنمودهای ایشان روز به روز بر اقتدار نظام بیفزاییم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads