کد خبر: 51350 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 می 2014 - 23:49

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

دیدار جمعی از مسئولین بخش خمام با خانواده شهید محمود صادقی خمامی + تصاویر

جمعی از مسئولین خمام صبح امروز با حضور در منزل شهید محمود صادقی خمامی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خوبان: جمعی از مسئولین خمام صبح امروز با حضور در منزل شهید محمود صادقی خمامی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام با اشاره به زندگی پاک شهدای گرانقدر انقلاب گفت: شهدای ما واقعاً پاک زندگی کردند و محیط زندگی خودشان را نیز پاک کردند.

زمینی که شهدا در آن مدفون هستند پاک می شود

وی ادامه داد: زمینی که شهدا در آن دفن هستند پاک می شود. چرا که زمین به واسطه شرافت آن انسان محترمی که در آن جا حضور دارد پاک می شود.

شرافت مکه از شرافت پیامبر اسلام بود

امام جمعه خمام با اشاره به حضور نبی مکرم اسلام در سرزمین مکه گفت: پیامبر اسلام مادامی که در مکه بود، مکه شرافت داشت.

خانواده معظم شهدا دنباله رو آرمان های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند

وی هدف از حضور در منازل شهدا را تجدید پیمان با خانواده معظم شهدا دانست و تصریح کرد: ایشان هم چنان دنباله رو اهداف و آرمان های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و تصریح کرد: تحت سایه ی ولایت، الحمدالله مسئولین ما در همه رده ها این اهتمام را دارند.

به حضور چنین خانواده هایی در سطح شهر خمام افتخار می کنیم

وی با مقایسه برتری برخی انبیا به سایر انبیا، به فضیلت برخی از شهدا بر یکدیگر اشاره نموده و اظهار داشت: شهید صادقی خمامی و خانواده ایشان از فضائل خاصی برخوردارند که در سطح شهر تاثیرگذار می باشند و ما افتخار می کنیم از این که همچین خانواده هایی در این منطقه حضور دارند.

در ادامه این دیدار سید مجتبی حسینی نسب رئیس شورای شهر خمام ضمن تشکر از خانواده محترم شهید صادقی گفت: این سعادت نصیب همه مسئولین شهر شد تا در منزل این شهید بزرگوار حضور پیدا نمایند.

در خواست خانواده شهید صادقی انجام شد

حسینی نسب با اشاره به درخواست خانواده شهید صادقی مبنی بر نامگذاری خیابانی در شهر خمام به نام شهید صادقی اظهار داشت: به یاد دارم در یک روز سرد زمستانی که همراه مسئولین شهر خدمت رسیدیم، شما این تقاضا را مطرح نمودید.

خیابان بسیج به نام خیابان شهید صادقی تغییر یافت

رئیس شورای شهر خمام ادامه داد: ما هم دوست داشتیم که به عنوان یک هدیه ناقابل، آن را به شما تقدیم نماییم. در مقام اجرا با همکاری سپاه ناحیه مقداد و پس از رایزنی و مکاتبه، سرانجام و در آخرین جلسه شورا، تصمیم بر این شد تا نام خیابان بسیج به خیابان شهید صادقی تغییر یابد.

حسینی نسب همچنین از نامگذاری خیابان دیگری به نام خیابان بسیج خبر داد.

دیدار ماهیانه با خانواده شهدا از سوی شورای شهر خمام

ریاست شورای شهر خمام با بیان جمله‌ای از مقام معظم رهبری تحت عنوان «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، دیدار ماهانه با خانواده‌ی شهدای خمام را از جمله برنامه‌های مصوب کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد.

وی همچنین نصب تابلوهای شهدای شهر خمام در سطح شهر را از برنامه‌های آینده‌ی شورا برشمرده و خاطرنشان کرد : شهدا سمبل‌های شهر هستند.

 

1 2 3 4 5 6 8 9

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads