کد خبر: 45278 - تاریخ: دوشنبه، 17 فوریه 2014 - 12:08

شامگاه یک شنبه؛

مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گیلان برگزار شد

مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گیلان با حضور استاندار، مدیر کل ارشاد گیلان ، فرماندار رشت و کارگردان فیلم سینمایی “امروز “، پرویز پرستویی و تنی چند از بازیگران این فیلم با حضور چشمگیر مردم هنر دوست رشت، در سینما میرزا کوچک این شهر برگزار شد.

به گزارش خوبان: محمد علی نجفی شامگاه یکشنبه در این مراسم از مردم گیلان به عنوان مردمی با پیشینه فرهنگی، هنری و ادبی کهن یاد کرد و گفت:  تعدادی از بزرگان و مشاهیر فرهنگی، ادبی، هنری و غیره که در تاریخ نام آنها ماندگار شده است، گیلانی بوده اند.

 وی همچنین استقبال چشمگیر مردم از اکران فیلمهای جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و  افزود: حضور مردم در سینماها  طی این مدت نشان دهنده آشتی آنان با سینماست و امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمای مسئولین ذیربط، این روند پایدار باشد.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از شهیدان بعنوان بهترین حماسه زان ایران یاد کرد و اظهارداشت: شهیدان ایران اسلامی از اوائل دوران انقلاب و همچنین در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بهترین هنر حماسی خود یعنی شهادت و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مدیر کل ارشاد گیلان  نیز در ادامه این مراسم  گفت: در مدت 10 روز با اکران 22 فیلم، 320 میلیون ریال بلیت فروخته شد که این مطلب گویای استقبال گسترده مردم هنر دوست استان از سینما است.

علی اسماعیل پور اذعان داشت: مشهد رتبه اول و گیلان رتبه دوم را در فروش فیلم های فجر به خود اختصاص داده و در این میان فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس با استقبال بیشتر مخاطبان روبرو شد.

 در ادامه  پرویز پرستویی طی سخنانی از گروه تئاتر رشت در گذشته بعنوان یکی از پرافتخارترین گروههای تئاتر کشور یاد کرد و گفت: هنر و هنرمندان گیلان نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشوری و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارند.

 به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مراسم 10 از  نفر از سینماداران گیلان پنج نفر از روسای دفاتر انجمن سینما جوان گیلان و چهار نفر تماشاگر برتر فیلم فجر و عوامل سینما میرزا کوچک رشت تجلیل شدند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ریحانه
     | 2014/02/18 - 13:34
    پاسخ

    حرف مفت زدن رو خوب بلدن.بنده تلپ تلپ پا شدم رفتم سینما.حتی گفتن بلیتم باید خرید. یارو برگشته میگه فعلآ دعوت شده ها هستن.منم برگشتم گفتم مردم عادی مهمن.این مردم هر روز Nتومن پول میدادن و با عشق میومدن فیلم میدیدن.همین دعوت شده های سوء استفاده گر هر روز با دعوت شدن خاص رایگان فیلم میدیدن.حال که نوبت به اختتامیه رسید بازم دعوت شدگان اولویت دارن.به شعور مردم رشت توهینی کردن جبران نشدنی.
    مدیران … جشنواره رشت باید جوابگوی رفتار … خود باشن.واقعآ شرم آوره.یارو برگشته میگه شما همین جا باشین جا هست اینا رفتن تو میگم بیاید.من دیگه نتونستم بمونم و همینطور اجازه بدم به شعورم توهین شه.قدم زدن رو به رفتار غیر متمدنانه این … سوء استفاده گر ترجیح دادم.
    به گمونم اگر استاد پرستویی متوجه رفتار سوء استفاده گرانه این افراد میشدند هرگز به خودشون این اجازه رو نمیدادن وارد مکانی بشن که مردم با میل و عشقشون به اونجا نیومدن و در جمعی سوء استفاده گران از ارگان های دولتی به وجه حرام بهره میبرن وارد بشن.امیدوارم سال بعد با همچین رفتارهای زشت و توهین آمیزی همراه نشیم.شب قبل در لابی سینما نشسته بودم. و مسئولین جشنواره،با این لفظ که فلان آقا ماشین میره سراغشون ایشون وخانواده شون رو سوار میکنن به اینجا میارن.می خوام صد سال سیاه نیان.اونوقت مردم پشت در چشم انتظار. واقعآ بی شرمانه هست

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads