کد خبر: 39286 - تاریخ: شنبه، 23 نوامبر 2013 - 11:41

کوچکی نژاد:

به استاندار گیلان هشدار می دهم اجازه ندهید از حماسه سازان ۸دی گیلان انتقام بگیرند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:به استاندار محترم هشدار می دهم که مراقبت کنند و نگذارند دیگران برای ایشان تصمیم بگیرند. سعی کنند در تصمیم گیری ها و انتصاب افراد سوابق و عملکرد افراد درحوادث فتنه گون را درنظر و روش اعتدال را رعایت کنند و نگذارند انتصابها ازحد اعتدال خارج شوند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد درارتباط با حرکت های خزنده حامیان فتنه ۸۸ برای تصاحب مدیریت اجرایی استان اظهارداشت: نیروهای مومن و انقلابی استان مراقبت کنندکه سرنوشت استان به دست افراد بی تعهد و کسانی که دربحرانها برعلیه مردم حرکت کردند نیفتد.

وی ضمن برشمردن حوادثی نظیر جنگ، ۱۸تیر، مجلس ششم، فتنه ۸۸ درارتباط با احتمال وقوع توطئه ای جدید اظهارداشت : اخیراًزمزمه هایی شنیده می شود که افراد فرصت طلب درحال تصاحب پست های کلیدی استان وبرنامه ریزی برای توطئه ایی جدید می باشند.

وی یادآورشد: به استاندارمحترم که فردی متدین ، انقلابی ، اعتدال گرا که خود همه ی طیف های استان گیلان را می شناسد هشدارمی دهم که مراقبت کنند و نگذارند دیگران برای ایشان تصمیم بگیرند . سعی کنند در تصمیم گیریها و انتصاب افراد سوابق وعملکرد افراد درحوادث فتنه گون رادرنظر و روش اعتدال را رعایت کنندونگذارند انتصابها ازحد اعتدال خارج شوند.

نماینده رشت خطاب به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت یادآورشد: به نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت تاکید می نمایم حضرتعالی که درجریان فتنه ۸۸جلودارحرکت های مردمی بودید و به جای حماسه سراسری ۹دی یک روز زودتر حماسه ۸دی را درگیلان تدارک دیدید که آن حماسه ماندگارمورد تشویق مقام معظم رهبری قرارگرفت و الحق آن حرکت مردمی بعنوان نقطه افتخارآمیز در دهه اخیر موجب افتخارگیلانیان شد؛ اجازه ندهید ازحماسه سازان ۸دی گیلان انتقام بگیرند و افرادی که درخانه های تیمی برعلیه مردم، نظام و جنابعالی توطئه می کردند امروز درهمان خانه های تیمی درارتباط با پست های حساس استانی تصمیم گیری نمایند.

کوچکی نژاد نسبت به برخی تیم سازی ها و زیرسازیهای افراد فتنه جو برای انتخابات آینده هشدارداد و گفت: به هیئت نظارت شورای نگهبان استان ونیروهای امنیتی هشدارمی دهم مراقب برخی ها که دارنداز فتنه گران حمایت می کنند باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی ها به مراجعه کنندگان می گویند که مامسئولین همه ی پست های استان را بسته ایم!! گمان ما اینست که انتصابات و تعرفه های اخیر برای پست های مهم استان، نتیجه بستن همین آقایان با فعالین و حامیان فتنه ۸۸دراستان می باشد.

کوچکی نژاد افزود: البته تغییرات امری عادی و پذیرفته شده است . تغییراتی که درجهت اهداف بلندنظام باشد نه درمقابل نظام و خلاف جهت اهداف نظام. تاکید بنده این است که دلسوزان نظام ، انقلاب ومتدینین مراقب آسیب ها دراستان باشند.

منبع: احرار گیل

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads