کد خبر: 28367 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 ژوئن 2013 - 11:53

استقبال گرم مردم از بازیکنان تیم ملی در فرودگاه/ قوچان‌نژاد گل سرسبد

خوبان خبر: تیم ملی فوتبال ایران که روز سه شنبه با پیروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان تیم نخست گروه اول مرحله مقدماتی جام‌جهانی راهی برزیل شده بود، ساعت 14 روز گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی و در میان استقبال علاقمندان به فوتبال وارد تهران شد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: پرواز شماره 6623 هواپیمایی آسمان که به طور اختصاصی بازیکنان و همراهان تیم ملی فوتبال ایران را از سئول به تهران آورده بود به زمین نشست و بازیکنان ایران در میان استقبال علاقمندان وارد کشور شد.

در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ایران مسئولان فدراسیون از جمله هادی آیت اللهی، حسین عسگری، عزیزی خادم عضو هیات رئیسه فدراسیون ، غلامرضا بهروان، شیراز و بابایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان حضور داشتند و با حضور روی باند فرودگاه از اعضای تیم ملی فوتبال استقبال کردند.

* خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران زیادی با حضور در فرودگاه از بازیکنان تیم ملی استقبال کردند و به تهیه عکس و خبر پرداختند.

* در طول سفر ملی پوشان به تهران محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به آنها تبریک گفت.

* علاقمندانی که برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه امده بودند با شعارهایی چون بچه ها متشکریم و ایران – ایران به ابراز خوشحالی پرداختند.

* بازیکنان تیم ملی هنگام خروج از هواپیما با استقبال گرم مسئولان فرودگاه مواجه شدند و از سوی مسئولان فدراسیون بر گردن آن حلقه های گل انداخته شد.

* آندرانیک تیموریان در شرایطی وارد ایران شد که دستش در آتل بود. او در دیدار برابر کره مصدوم شده بود و احتمال شکستگی دستش وجود دارد.

* رضا قوچان نژاد بیشتر از سایر بازیکنان مورد توجه بود و روی دست علاقمندان به فوتبال حرکت می کرد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads