کد خبر: 25164 - تاریخ: شنبه، 11 می 2013 - 00:54

حجت الاسلام عاشوری: وهابيت و سلفي گري، بازسازي شده خوارج در عصر حاضر هستند که مايه ننگ جهان اسلام مي باشند.

خوبان خبر: امام جمعه خمام خاطرنشان کردند: افرادي چون آل الشيخ (مفتي وهابي عربستان) و قرضاوي(مفتي سلفي قطر) آلت دست دشمنان خوني دشمنان اسلام همچون آمريکا و اسرائيل قرار گرفته اند و فتوا به لزوم مبارزه با شيعيان و جواز قتل آنها مي دهند.

به گزارش خوبان: نماز جمعه ی این هفته ی خمام روز گذشته به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام در مسجد جامع برگزار گردید.

ایشان در خطبه ی دوم خود با اشاره به در پیش بودن ایام ماه رجب، این ماه را ماه ريزش رحمت الهي دانستند و افزودند: عبادت در اين ماه، ثواب مضاعف دارد و روزه اش خشنودي خداوند را جلب و غضبش را از انسان دور مي کند، درِ جهنم را به روي انسان بسته و او را وارد بهشت مي کند. اولين جمعه اش «ليلةُ الرغايب» يعني همان شب آرزوهاست که موقع استجابت دعا مي باشد. ان شاء الله خداوند همه ما را موفق به درک ثواب هاي اين ماه بگرداند.

امام جمعه ی خمام  در ادامه سوم رجب سالروز شهادت امام هادی (ع) را خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و عموم شیعیان پیرو این امام همام تسلیت عرض نمودند.

امام جمعه خمام

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سالروز صدور فتوای تحریم توتون و تنباکو در سال 1270 خورشیدی،  قدرت برخاسته از فتواي يک مرجع تقليد را بالاتر از هر سلاحی دانستند و خاطرنشان کردند: به همين جهت است که ما مي گوييم در تعهد ايران اسلامي به عدم توليد سلاح هسته اي، هيچ عاملي مؤثرتر از فتواي مقام معظم رهبري مبني بر حرام بودن آن، نيست. و همينطور هر مشکلي که در هر وقت براي کشور به وجود بيايد، مشکل گشا فقط فتواي مقام معظم رهبري است که همه پتانسيل نهفته در دل مؤمنين را بسيج مي کند به گونه اي که هيچ قدرتي را ياراي مقابله با آن نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه ی خمام، قدرت مرجعیت را امانتی الهی دانستند که باید در جهت تقويت دين خدا و حفاظت از جان و مال و آبروي مؤمنين بکار رود.

ایشان در ادامه ، با اشاره به نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر اکرم (ص)، این حرکت را فاجعه ای دانستند که حتی از اقوام ابتدایی ماقبل تاریخ هم سر نمی زند و اضافه کردند: امروزه طرفداران آل الشیخ و قرضاوی در جهان اسلام فجايعي بوجود مي آورند که در هر دين و مذهبي ممنوع است.

حجت الاسلام عاشوری در پایان خطبه هایشان علت این عمل شنیع را برگزاری موفق اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران، ضربات مهلک ارتش سوریه به تروریست ها و ناتوانی آمریکا در ورود نظامی به خاک سوریه دانستند و تصریح کردند:  اين مزدوران اجانب نهايت وحشي گري خود را نشان دادند و عملاً ثابت کردند که پيرو هيچ مکتب و منطقي نيستند. وهابيت و سلفي گري، بازسازي شده خوارج در عصر حاضر هستند که مايه ننگ جهان اسلام مي باشند.

tkm0lsgs1wxnig1o459

 

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads