کد خبر: 233250 - تاریخ: دوشنبه، 2 اکتبر 2023 - 19:57

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گیلان ؛

پیروزی پرگل تیم اتحاد خمام برابر دخانیات گیلان

تیم‌های اتحاد خمام و دخانیات گیلان امروز درهفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گیلان«جام گیل» در زمین ورزشی علی بحری خمام روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم‌های اتحاد خمام و دخانیات گیلان امروز درهفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گیلان«جام گیل» در زمین ورزشی علی بحری خمام روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی با سرعت زیادی شروع شد و در همان دقایق اول هر دو تیم فرصت‌هایی برای گل زنی داشتند.  حسام پور دست در دقیقه ۱۶ با استفاده از فرصت به دست آمده و جایگزین مناسب، اتحاد خمام را به اولین گل رساند.

بعد از گل اول تیم دخانیات گیلان به دنبال جبران گل خورده شده بود و حملاتی به سوی دروازه آبی‌پوشان داشت اما محمد دادرسی موفق شد در دقیقه ۳۰ دومین گل تیم اتحاد خمام را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر و برتری آبی پوشان اتحاد خمام به رخت کن رفتند.

با آغاز نیمه دوم تیم اتحاد خمام حملات خود را تشدید کرده و محمد دادرسی موفق شد گل دوم خود و سوم تیم اتحاد خمام را روانه تیم رشتی نموده و بازی سه بر صفر به سود شاگردان حمید نظرپاک خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر؛ تیم اتحا د خمام  با ۵ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست با ۱۷ امتیاز  در جایگاه دوم از جدول حضور دارند.

 
 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads