کد خبر: 218998 - تاریخ: یکشنبه، 23 ژانویه 2022 - 21:33

زنان ایران 0 زنان چین 7؛

حضور ۲۵ دقیقه‌ای سارا قمی هم مانع شکست تیم ملی فوتبال بانوان نشد

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دومین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه به مصاف چین دارنده ۸ عنوان قهرمانی آسیا به میدان رفت و با نتیجه ۷ بر صفر شکست سنگینی خورد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در دومین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه به مصاف چین دارنده ۸ عنوان قهرمانی آسیا به میدان رفت و با نتیجه ۷ بر صفر شکست سنگینی خورد.

نیمه اول در حالی که بیشترین مالکیت توپ برای چینی‌ها بود و تعداد شوت‌های در چارچوب آنها بیشتر بود، چین با نتیجه ۲ بر صفر برنده به رختکن رفت. وانگ شوانگ و ژیائو در نیمه اول دروازه کشورمان را باز کردند. در ابتدای نیمه دوم ایراندوست ۲ تغییر در تیم ایجاد کرد و سارا ظهرابی‌نیا و نگین زندی را به زمین فرستاد اما یک پنالتی اعلام شده برای حریف باعث شد تا سومین گل هم توسط وانگ وارد دروازه کشورمان شود.

در نیمه دوم دفاع ایران بسیار متزلزل عمل کرد و با فشارهایی که بازیکنان چین روی دروازه وارد می‌کردند،بازیکنان کشورمان فقط در حال دور کردن توپ بودند اما باز هم تیم چین موفق شد در نیمه دوم ۵ توپ دیگر را وارد گل کند ، در دقیقه ۶۵ بازی سارا قمی به جای سمانه چهکندی وارد زمین اما نتوانست کاری از پیش ببرد و مانع از شکست تیمش شود تا بازی با نتیجه ۷ بر صفر به سود چین به پایان برسد. 

گفتنی است ، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که در حالی در نخستین دیدار برابر هند به تساوی بدون گل رسید که سید زهرا معصومی دیگر فوتبالیست خمامی در دقیقه ۵۹ وارد زمین شده بود.

به گزارش خوبان خبر ، ملی‌پوشان در آخرین بازی مرحله مقدماتی روز چهارشنبه ۶ بهمن به مصاف چین تایپه می‌روند.

انتهای پیام/۱۱۴

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads