کد خبر: 179653 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 دسامبر 2018 - 15:35

نماینده ولی‌فقیه گیلان در شورای اداری بخش لشت نشاء

مسئولان برای حل مشکلات لشت نشاء تدبیر اساسی بیندیشند/ جاده لشت نشاء به کوچصفهان درشان مردم این منطقه نیست

فلاحتی با تأکید بر وضعیت نامناسب جاده‌های منتهی به شهر لشت نشا افزود: متأسفانه در طول سال شاهد تصادفات و کشته‌های زیادی در جاده کوچصفهان‌ به لشت نشا و به‌طورکلی جاده‌های منتهی به این شهر هستیم و این جاده‌ها درشان مردم این منطقه نیست.

به گزارش خوبان خبر؛  آیه الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش لشت نشا در سالن اجتماعات این اداره با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم توسط مسؤولین اظهار کرد: مردم‌ سرمایه‌های این نظام هستند و یکی از مهم‌ترین‌ مسائلی که در جلسات باید پیگیری و برای حل آن تلاش شود مطالبات مردم است.

وی با تأکید بر وضعیت نامناسب شهر لشت نشا گفت: شهر لشت نشا برای مردم، مسافران و اهالی بازار رنج‌آور بوده و دارای یک وضعیت ویژه است لذا مسؤولین برای حل مشکل شهر باید تدبیر ویژه‌ای بی اندیشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اذعان به اینکه اگر مشکل اوقاف در لشت نشا حل شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد تصریح کرد: برای حل مسئله اوقاف در شهر لشت نشا باید کارشناسی انجام و جلسه‌ای با رئیس اوقاف کشور گذاشته برگزار شود تا این معضل برطرف و شهر شکل بهتری به خود بگیرد.

فلاحتی با تأکید بر وضعیت نامناسب جاده‌های منتهی به شهر لشت نشا افزود: متأسفانه در طول سال شاهد تصادفات و کشته‌های زیادی در جاده کوچصفهان‌ به لشت نشا و به‌طورکلی جاده‌های منتهی به این شهر هستیم و این جاده‌ها درشان مردم این منطقه نیست.

وی لازمه حل مطالبات مردم‌ را از بین رفتن زد و بند در جامعه دانست و بیان کرد: مطالبات مردم در جامعه فراوان و امکانات پاسخگویی به این مطالبات اندک است و اگر می‌خواهیم پاسخگوی این مطالبات باشیم باید دزدی، رانت‌خواری و زد و بند را در جامعه از بین ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسؤولین باید برای حل مطالبات مردم از خود تلاش بیشتری نشان دهند تصریح کرد: مسؤولین نظام در حد توانایی خود برای حل مشکلات مردم‌دارند تلاش می‌کنند ولی این تلاش در طراز مردم انقلابی و شهیدپرور ایران نیست.

فلاحتی با تأکید بر مشکل کم‌آبی در سرتاسر استان گیلان گفت: متأسفانه شاهد هدر رفتن آب در مراحل کاشت، داشت، برداشت در کشاورزی هستیم و اگر برای حل این مشکل تدبیری اندیشیده نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی لازمه حل مشکل کم‌آبی در استان را بهینه‌سازی آن عنوان کرد و افزود: استان گیلان تک‌محصول بوده و اگر مسؤولین به مسئله کم‌آبی در استان توجه نکنند کشاورزی در گیلان با مشکل اساسی روبه‌رو خواهد شد به همین منظور از آن‌ها می‌خواهم تمام تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل کنند.

 

 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads