کد خبر: 157280 - تاریخ: شنبه، 25 نوامبر 2017 - 16:47

قدیمی‌ترین تورهای خارجی در ایران

ترکیه یکی از کشورهایی است که از دیرباز مورد توجه گردشگران و سفردوستان ایرانی بوده است. آژانس‌های مسافرتی در ایران تورهای مختلفی را برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند. ترکیه مقصدی مناسب برای علاقمندان به طبیعت و تاریخ و خرید است زیرا هر سه این موارد دراین کشور وجود دارد.

به گزارش خوبان ، دوتور ترکیه و دبی قدیمی‌ترین تورهای خارجی در ایران هستند که هر روز با کیفیت بهتری نسبت به قبل برگزار می‌شوند و حالا با وجود پر رنگ شدن کشورهای آسیای شرقی مانند مالزی و تایلند به‌عنوان مقاصد پرطرفدار هنوز طرفداران بی‌شمار خود را از دست نداده و به همان شدت قبل مورد توجه قرار می‌گیرند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که از دیرباز مورد توجه گردشگران و سفردوستان ایرانی بوده است. آژانس‌های مسافرتی در ایران تورهای مختلفی را برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند. ترکیه مقصدی مناسب برای علاقمندان به طبیعت و تاریخ و خرید است زیرا هر سه این موارد دراین کشور وجود دارد.

از حق نگذریم که کشور ترکیه امکانات و تسهیلات فراوانی را برای مهمان‌هایش در نظر می‌گیرد و سعی می‌کند که رضایت همه جور سلیقه‌ای را برآورده سازد. معمولاً تورهای این کشور ارزان هستند و همین موضوع می‌تواند سبب شود که گردشگران سهم بیشتری از بودجه سفرشان به خرید کردن از مراکز خرید بزرگ ترکیه اختصاص داده شود. این مراکز خرید، نمایندگی برندهای مطرح ترک هستند که شهرتی جهانی دارند و اجناس‌شان در تمام قاره‌های جهان توزیع می‌شود. هتل‌های ترکیه هم تنوعی باورنکردنی در سطح امکانات و قیمت‌ها دارند و در تمام فصول سال آماده خدمت رسانی به مهمان‌های تور ترکیه هستند.

تورترکیهبسیار متنوع است. اگرچه آنتالیا منطقه‌ای فوق‌العاده تفریحی با بهترین امکانات رفاهی، هتل‌ها و رستوران‌های بسیار خوب و آنکارا شهری فوق‌العاده برای خرید است؛اما بدون شک استانبول محبوب‌ترین شهر آن چه در میان ایرانیان و چه در دیگر نقاط جهان است. استانبول شهری تاریخی است که اتفاقات تاریخی زیادی را پشت‌سر گذاشته و همچنین زیبایی‌های طبیعی و بکر خاص خود را نیز دارد. بنابراین تور استانبول توری پرطرفدار در سراسر جهان است.

تور دبی اگرچه بر خلاف ترکیه کمی لاکچری و گران‌قیمت‌تر محسوب می‌شود اما باز هم در میان مردم پرطرفدار است زیرا دبی شهری پر از امکانات تفریحی شگفت‌انگیز، مراکز خرید فوق‌العاده و پایتخت بهترین هتل‌های موجود در جهان است. برای علاقمندان به سفر دیدن این شهر بسیار جذاب خواهد بود.

دولت امارات هم اقداماتی را برای راحتی هر چه بیشتر گردشگران برای سفر به این کشور ترتیب داده است تا نرخ جذب گردشگر برای کشور امارات و شهر دبی، روز به روز در حال گسترش باشد. تور دبی از تورهای بسیار پرمخاطب در میان ایرانیان است و همین نکته باعث می‌شود که پروازهای دبی به صورت منظمی از ایران به مقصد امارات انجام شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads