کد خبر: 155326 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 نوامبر 2017 - 00:54

دبیر کمیته ی والیبال ساحلی گیلان:

گیلان پرچمدار والیبال ساحلی کشور است

دبیر کمیته ی والیبال ساحلی گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند شهرستان رودسر در این رشته ساحلی اشاره کرد و افزود:گیلان پرچمدار والیبال ساحلی کشور است.

به گزارش خوبان: جلسه و هم اندیشی با پیشکسوتان،مربیان و مسئولین کمیته والیبال ساحلی استان گیلان، در محل بخشداری چابکسر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  امیر کاظمی دبیر کمیته ی والیبال ساحلی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهرستان رودسر در رشته ساحلی، این شهرستان را پایگاه قهرمانی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و مساعدت همه ی پیشکسوتان این رشته، گیلان به عنوان پرچمدار والیبال ساحلی کشور معرفی شود و بتوان در این استان میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی را برگزار کرد.

وی افزود: پیشبرد این اهداف بدون مساعدت و همکاری همه ی دغدغه مندان این رشته میسر نخواهد شد.

دبیر کمیته ی والیبال ساحلی در ادامه با بیان پاره ای از اهداف وبرنامه های تعریف شده در بازه ی زمانی مشخص برای کمیته والیبال ساحلی اظهارکرد: در راستای برنامه محور نمودن فعالیت های کمیته ساحلی در اسفندماه، دو تقویم آموزشی و تقویم مسابقات تدوین خواهد شد.

مجتبی بیداریان عضو دپارتمان داوران هیئت والیبال استان گیلان نیز در ابتدای سخنانش با ابراز تاسف از اینکه به دلیل اختلاف نظرها وتنگ نظری ها تاکنون والیبال ساحلی استان گیلان به جایگاه قابل قبول خود نرسیده است،خاطرنشان کرد: با وجود پتانسیل بالای این استان تاکنون هیچ نماینده ای از گیلان در فدراسیون جهانی والیبال ساحلی حضور نداشته است.

وی خواستار کمک و همکاری کلیه ی مربیان وپیشکسوتان جهت ارتقای سطح این رشته در کشور شد وبر لزوم استفاده از نقاط قوت تجربیات گذشته تاکید کرد.

شاهرخ نظرپور مربی بین المللی والیبال استان نیز رودسر را دارای بهترین پتانسیل بازیکن جوان و نوجوان در این رشته ساحلی دانست و با اشاره به قهرمانی های متعدد بازیکنانش ادامه داد: با وجود تلاش های زیادی که مربیان این منطقه برای ارتقای سطح بازیکنان و نام استان گیلان انجام داده اند،تاکنون مربیان رودسردر تصمیم گیری ها وانتصابات جایی نداشته اند ودرگیر مشکلات مالی فراوان در زندگی شخصی خود و همچنین درگیرمشکلات سخت افزاری برای برگزاری مسابقات هستند.

سارنگ بزرگ چنانی مشاور اجرایی هیئت والیبال استان گیلان نیز در پایان با بیان پاره ای از مشکلات ریاست هیئت والیبال از بدو تحویل گرفتن این سمت و یادآوری تلاش های شبانه روزی برای رفع این مشکلات گفت:با وجود همه ی مسائلی که ریاست  هیئت والیبال استان گیلان محسن خاکزاد با آنها مواجه بوده است، وی توان بازسازی هیئت در سطوح بالا را دارا می باشند.

 

انتهای پیام/1323


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads