کد خبر: 152932 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 اکتبر 2017 - 09:15

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:

صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی در مدرسه شهید رجائی لشت نشابرگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی لشت نشا با حضور مسئولان و مربیان در مدرسه شهید رجائی این شهر برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ به مناسبت هفته بسیج، صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی لشت نشا با حضور مسئولان در مدرسه شهید رجائی این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت  در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید رجائی لشت نشاء گفت: نماد بسیج برای دانش آموزان شهید حسین فهمیده و 36 هزار شهید بسیجی دانش آموز هستند که باید آنهار ا الگوی خود قرار دهید.

وی اظهار کرد: ثمرات و برکات بسیج در هشت سال دفاع مقدس و در زمان فعلی بر کسی پوشیده نیست و روز بروز بر انسجام و توانمندی بسیج افزوده می شود.

فرمانده سپاه مقداد رشت  در ادامه افزود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند و بسیجی دانش آموخته ی مکتبی است فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمر رشادت های خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند.

سرهنگ یحیی پور تاکید کرد : بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی نا گسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد . تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

 

انتهای پیام/32145


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads