کد خبر: 149194 - تاریخ: یکشنبه، 17 سپتامبر 2017 - 08:34

با حضور خانواده های معزر شهدا /

سی امین یادواره معلم اخلاق شهید احمد متقی در خشکبیجار برگزار شد +تصاویر

سی امین یادواره معلم اخلاق شهید احمد متقی و در بزرگوارشان مرحوم حاج محمد باقر متقی در بقعه متبرکه روستای مریدان بخش خشکبیجار و با حضور خانواده های معزر شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ سی امین یادواره معلم اخلاق شهید احمد متقی و در بزرگوارشان مرحوم حاج محمد باقر متقی در بقعه متبرکه روستای مریدان بخش خشکبیجار و با حضور خانواده های معزر شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام  و المسلمین زمانی امام جمعه بخش خشکبیجار به سخنرانی پزداخت. مداحی حاج الیاس آستی پایان بخش یادواره معلم اخلاق شهید احمد متقی بود.

در بزرگوارشان مرحوم حاج محمد باقر متقی روز گذشته در بقعه متبرکه روستای مریدان بخش خشکبیجار با حضور پرشور مردم شهید پرور خشکبیجار برگزار گردید

شهید احمد متقی مریدانی در ۲۵ شهریور سال ۱۳۴۲ در روستای مریدان خشکبیجار دیده به جهان گشود. وی دوره راهنمایی را در خشکبیجار و مقطع متوسطه را در رشت پشت سر گذاشت و درسال ۱۳۶۴ وارد دانشگاه تربیت معلم تهران شد و یکی از دانشجویان با استعداد و توانمند این دانشگاه به حساب می آمد.

شهید متقی علاوه بر فعالیت های اجتماعی، عضو هیئت عالی گزینش در وزارت آموزش و پرورش و هسته گزینش استان گیلان بود.

این شهید بزرگوار در حالی که ۲۴ بهار از زندگی اش نمی گذشت، در تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر ایشان در زادگاهش در روستای مریدان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads