کد خبر: 147174 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 آگوست 2017 - 12:01

نوبخت در رشت:

هفته دولت، فرصتی برای خدمتگزاران مردم جهت ارائه گزارش خدمات انجام شده است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هفته گرامیداشت دولت، فرصتی برای خدمتگزاران مردم جهت ارائه گزارش خدمات انجام شده است.

به گزارش خوبان، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نخستین روز هفته دولت در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: هر سال در ایام هفته دولت، فرصتی فراهم می شود تا خدمتگزاران نظام، به مردم گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کنند.

وی ادامه داد: امسال این هفته با آغاز به کار دولت دوازدهم شروع شد و براین اساس، به نمایندگی از دولت در این استان حضور یافته ام تا ضمن ارائه گزارش و انجام دیدار مردمی، مأموریت دولت برای چهار سال آینده را تبیین کنم.

معاون رئیس جمهوری با یادآوری حضور خود در سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1392 گفت: چهار سال پیش به عنوان مسئول برنامه و بودجه کشور یعنی سازمانی که باید در ماموریتش، راهبردی داشته باشد و برای پیشرفت کشور بودجه تامین کند؛ متوسط قیمت نفت 104 دلار بود ولی بهترین وضعی که الان داریم، 47 دلار و نسبت به گذشته خیلی کمتر است.

به گفته دکتر نوبخت، بر این اساس منابع ما از 250 میلیارد دلار به 157 میلیارد دلار تقلیل یافت.

وی ادامه داد: با این وجود ، روز گذشته 340 میلیارد تومان پول بازنشستگان را پرداخت کردیم و در این مدت، یاد نداریم که پرداخت یارانه نقدی، به تاخیر افتاده یا پرداخت نشده باشد.

معاون رئیس جمهوری در خاتمه سخنانش گفت: در قوه مجریه، برای دفاع از مردم و کشور، با همان صلابت روزهای نخست، حضور داشته و احساس می کنیم که در سنگر و جبهه هستیم و فعالیت های خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام/356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads