کد خبر: 145405 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 آگوست 2017 - 15:24

پیش از ظهر امروز :

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در خمام زده شد

پیش از ظهر امروز مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در خمام با حضور جمعی از مسئولین بخش خمام زده شد.

به گزارش خوبان: پیش از ظهر امروز مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در خمام با حضور علیرضا مسچیان بخشدار ، حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه و جمعی از مسئولین بخش خمام زده شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی پور یوسفی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی امام رضا (ع) خمام در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در خمام  در گفتگو با خوبان خبر اظهار کرد: مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) به مساحت ۲۹۳ متر مربع توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام به این کانون واگذار شده که با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در 4 طبقه احداث می شود گفت:این مجتمع برای پیگیری امور آموزشی و تربیتی، درمانگاه خیریه برای ویزیت رایگان افراد نیازمند، اسقرار موسسه خیریه جنت الرضا (ع) و ایجاد مرکز مشاوره خانه خانواده از مواردی بیش بینی شده در این مجمع فرهنگی  است.

وی همچنین با دعوت از خیرین برای مساعدت در تکمیل مجتمع فرهنگی امام رضا (ع)  خمام تصریح کرد: انتظار می رود تا علاوه بر خیرین، مدیران و مسئولان اجرایی نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه نهایت همکاری و کمک را داشته باشند تا بتوانیم با بهره‌برداری از این مجموعه با اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

 

 

انتهای پیام/5226


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads