کد خبر: 140450 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 ژوئن 2017 - 08:54

بخشدار خمام در جلسه غنی سازی اوقات فراغت مطرح کرد:

افتتاح کانون پرورش فکری بخش خمام هم زمان با هفته دولت امسال / لزوم برنامه ریزی مناسب برای غنی سازی اوقات جوانان

بخشدار خمام گفت : کانون پرورش فکری بخش خمام هم زمان با هفته دولت امسال افتتاح می شود.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان بخشدار خمام در جلسه غنی سازی اوقات فراغت که با حضور  برخی از مدیران ادارات در سالن کنفرانس بخشدار خمام برگزار شد، اظهار کرد : اوقات فراغت یکی از بخش های مهم زندگی همه ، بویژه جوانان به شمار می رود که می بایست بیش از پیش به این مهم توجه شود.

علیرضا مسچیان گفت: همفکری، هم اندیشی، برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات یکی از ضرورت های اساسی جهت اوقات فراغت می باشد.

بخشدار خمام عنوان کرد: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های برنامه‌های باید باشد که زمینه‌ساز رشد و پویایی جوانان است.

وی کار و فراغت را به عنوان مفاهیمی که با وقت و زمان ارتباط دارد معرفی وافزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان داشته باشیم.

مسچیان بخشدار خمام به افتتاح کانون پرورش فکری خمام اشاره کرد و افزود:کانون پرورش فکری بخش خمام هم زمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح كانون پرورش فكري به عنوان تاثيرگذار ترين مركز در زمينه استعداد يابي كودكان نام برد اظهار داشت: راه اندازي كانون مي تواند بستر مناسب را براي تربيت كودكان و نوجوانان باشد.

 در ادامه هر یک از اعضاء این جلسه برنامه های سازمان های خود را مربوط پرکردن اوقات فراغت جوانان،نوجوانان و خردسالان پرداختند.
 انتهای پیام/7465959886

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads