کد خبر: 139289 - تاریخ: یکشنبه، 14 می 2017 - 09:02

مدیرکل اداره آموزش پرورش گیلان در خمام :

شهید مطهری شخصیتی بی نظیر، منحصر به فرد و تکرار نشدنی است

مدیرکل اداره آموزش پرورش گیلان به ویژگی های شهید مطهری،اشاره کرد و اظهار داشت : شهید مطهری شخصیتی بی نظیر، منحصربه فرد و تکرار نشدنی است.

به گزارش خوبان: مهدی حاجتی در همایش تجلیل از معلمان بازنشسته و برتر منطقه که با حضور کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی،،علیرضا  مسچیان بخشدار و پورهادی شهردار خمام و جمعی از مسئولین بخش در کانون شهید حق شناس برگزار شد، ضمن اشاره به ویژگی های شهید مطهری،افزود: شهید مطهری شخصیتی بی نظیر، منحصربه فرد و تکرار نشدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در خصوص جایگاه معلمان گفت: معلمان کسانی هستند که دانش، دانایی و فضیلت را در جامعه ترویج می دهند.

وی از وظایف آموزش و پرورش، تربیت افرادی عزتمند، با شرافت، دارای کرامت اخلاقی، راستگو، نقاد و… با کمک و همراهی خانواده ها دانست.

حاجتی در پایان سخنان خود همه آحاد جامعه را برای حضور حداکثری در روز 29 اردیبهشت ماه دعوت و تأکید نمود: هر فردی که به ایران، رهبری، جمهوری اسلامی و استقلال این مرزوبوم علاقه مند است در آخرین جمعه اردیبهشت ماه به پای صندوق های رأی بیایند.

همچنین علیرضا مسچیان بخشدار خمام  نیز در این مراسم گفت: معلمان با  ایثارگری مفاهیم و دانسته های خود رابه دانش آموزان  انتقال می دهند و نقش تأثیرگذاری در حرکت و رشد این کشور ایفا می کنند.

در ابتدای این مراسم کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام، معلمان را تربیت کنندگان آینده سازان این مملکت اسلامی یاد کرد و نقش آنان را در همه جوانب در جامعه اثرگذار عنوان نمود.

گفتنی است در این مراسم به 28 بازنشسته فرهنگی، 12 معلم برتر لوح سپاس و از فتحی اولین رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام بعد از پیروزی انقلاب و اسلامی هدایایی و  اهدا گردید.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads