کد خبر: 129189 - تاریخ: جمعه، 13 ژانویه 2017 - 00:55

در گفتگو با خوبان خبر مطرح شد

رئیس اداره گاز خمام خواهان صرفه جویی در مصرف سوخت طبیعی در بخش شد

رئیس اداره گاز خمام خواست ضمن رعایت موارد ایمنی با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در تامین پایدار گاز در زمستان یاری رسانند.

اصغری طلب رئیس اداره گاز خمام در گفت و گو با خبرنگار خوبان خیر گفت : مردم با صرفه جویی در مصرف گاز و بهینه سازی مصرف می توانند به دولت در تامین این انرژی کمک کنند.
وی اظهار داشت: در فصل زمستان با توجه به تغییرات جوی، مصرف گاز در کشور افزایش می یابد بنابراین صرفه جویی و فرهنگ سازی در این رابطه ضرورت دارد.

وی همچنین اذعان کرد: چنانچه شهروندان در زمینه صرفه‌جویی گاز همکاری نکنند قطعا تأمین گاز با مشکل مواجه خواهد شد لذا از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خود از گاز استفاده کنند. متاسفانه بسیاری افراد در زمستان تمامی فضای خانه را گرم می‌کنند و این در حالی است که از بعضی از قسمت‌های منزل مسکونی چندان استفاده نمی‌شود و توصیه ما این است تنها قسمت‌های اصلی منزل گرم شوند.

اصغری طلب ادامه داد : یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر اتلاف انرژی از جمله گاز در بخش خانگی به‌دلیل غیراستاندارد بودن وسایل گازسوزو عدم دقت در خرید نوع وسیله گازسوز است.

این مقام مسئول از مشترکان گاز طبیعی در خمام خواست ضمن رعایت موارد ایمنی با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در تامین پایدار گاز در زمستان یاری رسانند.

وی با اشاره به بخشنامه رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات بر ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف اداره های دولتی تاکید کرد.

رئیس اداره گاز خمام به رعایت موارد صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اشاره کرد و افزود: استفاده از روش های مختلف از قبیل استفاده از پرده های ضخیم ، لباس مناسب مواردی است که می توان با به کارگیری آن ضمن صرفه جویی در مصرف گاز و کاهش مبلغ گازبها ، امکان استفاده سایر هموطنان را از این نعمت فراهم ساخت.

اصغری طلب در پایان نقش رسانه ها را در آگاه سازی مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز مهم دانست و بر تبیین اهمیت آن در زندگی مردم تاکید کرد.

 

انتهای پیام/3125

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads