کد خبر: 127996 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 دسامبر 2016 - 09:09

رییس مجمع نمایندگان گیلان ؛

تخصیص ۳۰میلیارد تومان از خسارت صیادان/ ۷۰ درصد مصوبات سفر دولت به گیلان محقق شده است

تخصیص ۳۰میلیارد تومان از خسارت صیادان/ ۷۰ درصد مصوبات سفر دولت به گیلان محقق شده است.

به گزارش خوبان، اسد الله عباسی با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان و محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور در شب گذشته، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان گیلان با معاونین استاندار در مورد مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان دیداری داشتیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در مورد عملکرد بودجه سال ۹۵ و لایحه بودجه سال ۹۶صحبت هایی شد و بخشی از مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان تحقق پیدا کرده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه قرار شد بخش عملکردی بودجه ۹۵استان را سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال جدید در بحث اعتبارات گیلان افزایش دهد، افزود:امیدوارم بتوانیم بودجه ۹۶را هم تصویب کنیم و بخش های کاهش یافته را نیز ترمیم کنیم.

عباسی با تأکید براینکه پرداخت خسارات صیادان و حمایت از صیادی بخشی از این مصوبات بوده است، اضافه کرد: ۳۰میلیارد تومان در این راستا تخصیص داده شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان محقق شده است، گفت: همچنین سایر پروژه ها مثل آزاد راه، راه آهن، سد سازی مانند سد شفارود و سدهای لاستیکی و آب و فاضلاب هم در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و این موارد جزء مصوبات تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه امیدوارم باقیمانده مصوبات تحقق پیدا کند و در بخش کشاورزی هم مطالبات چایکاران پرداخت شود، گفت: آب کشاورزی و شهری و روستایی می تواند از طریق تعامل استانداری با مجمع نمایندگان تحقق پیدا کند.

منبع:کاسپین

انتهای پیام/548


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads