کد خبر: 125813 - تاریخ: جمعه، 2 دسامبر 2016 - 20:36

با دستگیری قاتلین؛

رمزگشایی پلیس خمام از ماجرای قتل در روستای مرزدشت

رئیس پلیس خمام گفت: علی رغم این که شایعات مختلفی در رابطه با این ماجرا در منطقه پخش شده بود این قتل ها دلیل ناموسی داشت.

به گزارش خوبان: رئیس پلیس آگاهی خمام در رابطه با قتلی که چند وقت پیش در روستای مرزدشت خمام صورت گرفته بود گفت : این ماجرا یک جو روانی در منطقه ایجاد کرده بود که به گفته ی مردم جرئت بیرون آمدن از خانه در ساعات پایانی شب را از آنان سلب کرده بود و علی رغم این که شایعات مختلفی در رابطه با این ماجرا در منطقه پخش شده بود این قتل ها دلیل ناموسی داشت.img_2030

وی گفت : پلیس خمام اخبار و اطلاعات را جمع آوری کرد و اقدامات فنی در استان انجام گرفت.

وی افزود : وقتی برادران زن از رابطه نامشروع وی با شخص دیگر مطلع می شوند شبانه به خانه خواهر خود، وارد می شوند و از آشپزخانه چاقو تهیه می کنند و یکی از دو قاتل با چند ضربه چاقو به مقتولین باعث مرگ خواهر خود می شود اما آن مرد مقاومت می کند و توسط قاتلان به قتل می رسد.

سروان میرعبدی رئیس پلیس آگاهی خمام ادامه داد: قاتلین بعد از قتل شلنگ گاز را بریده و بعد از جمع شدن گاز در محیط ،باعث انفجار خانه می شود. این دو قاتل به خانه خود باز گشته و لباس های خونی شان را دفن می کنند و بعد از حساس شدن پلیس، آن ها را آتش می زنند.

وی افزود : پلیس با تحقیق و برسی توانست لباس های آتش زده شده را کشف کرده و با باز سازی صحنه جرم حقیقت ماجرا را کشف نماید.

رئیس پلیس آگاهی خمام با بیان این که قاتلین به زندان منتقل شده اند اضافه کرد: قاتلان در ابتدا به جرم خود اعتراف نمی کردند، اما در ادامه، هدف اولیه خود را از این کار، کشف حقیقت اعلام کردند و گفتند بعد از این که حقیقت برایشان روشن شد، کنترل خود را از دست دادند و تصمیم به قتل خواهر خود و مرد بیگانه گرفتند.

انتهای پیام/587

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ل.ا
     | 2017/07/31 - 04:57
    پاسخ

    خبرتون خيلي ايراد داره،اولا قاتلا وارد خونه مرد شدن نه خواهرشون دوما قاتلا با اين مرد رفت وامد داشتم و از ارتباط اونا باهم خبر داشتن،سوما مقتول ب كررات براي برادراي دختر خريد و كمك مالي ميكرده،چهارما مقدار زيادي پول گم شده،پنجما اگه قتل ناموسي بوده اين اقايون قاتل وقتي برا شام و ناهار ميومدن خونه مقتول و اونجا پلاس بودن ب خواهرشون گير نميدادن،

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads