کد خبر: 118196 - تاریخ: شنبه، 27 آگوست 2016 - 22:16

مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام؛

به کتابخانه های گیلان سر بزنید تا تحولات را ببینید

ندا کریمی :اگر تاکنون به کتابخانه ها سر نزده اید باید حتما بروید و کتابخوانه های استان را ببنید که چقدر تحول در آنها ایجاد شده است.

به گزارش خوبان، ندا کریمی مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام و نماینده جامعه کتابداران نیز در این نشست که عصر امروز (شنبه6شهریور) با حضور دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، امیر محمدپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،مدیران کل دستگاههای فرهنگی استان،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و اصحاب فرهنگ و رسانه استان و در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد اظهار کرد: در استان گیلان بالغ بر ۸۳ کتابخانه وجود دارد که فعالیت های فرهنگی در آن فراتر از آن چیزی که متصور باشیم در حال انجام است.
وی به برگزاری نشست کتاب خوان اشاره کرد و گفت: اگر تاکنون به کتابخانه ها سر نزده اید باید حتما بروید و کتابخوانه های استان را ببنید که چقدر تحول در آنها ایجاد شده است.
کریمی گفت: سالهاست که مزدم استان گیلان منتظر افتتاح کتابخانه مرکزی رشت هستند و امیدوارم این امید در مردم به وجود بیایید که با حضور شما تا پایان سال ۹۵ این کتابخانه به بهره برداری برسد.

 

منبع: اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

 

انتهای پیام/755


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads