کد خبر: 118013 - تاریخ: چهارشنبه، 24 آگوست 2016 - 23:40

روز گذشته ؛

مسابقات ورزشی جام شهدای مدافع حرم در مسجد سیدالشهدا خمام خاتمه یافت

مسابقات ورزشی جام شهدای مدافع حرم در مسجد سیدالشهدا خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مسابقات ورزشی جام شهدای مدافع حرم در مسجد سیدالشهدا خمام پایان یافت.

در این دوره از رقابتها که توسط هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان رشت و با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه مقداد رشت برگزار شد.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها از روستاها و بخش های تابعه خمام ، خشکبیجار ، زیباکنار و لشت نشا حضور داشتند که در رشته های تنیس روی میز ، فوتبال رومیز و دارت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابتها و در بخش انفرادی رشته تنیس روی میز ، مسعود رحیم زاده عنوان قهرمانی را کسب کرد ، اسماعیل سهیلی دوم شد وحید محسنی نیز مقام سوم این رشته را به خود اختصاص داد .
همچنین در پایان رقابتهای رشته فوتبال رو میز ، علی بشاش با برتری برابر رقبای خود موفق شد عنوان نخست را کسب کند ، مرتضی زحمتکش و مازیار ابراهیمی نیز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند .
در رقابتهای رشته ورزشی دارت ، مسعود حقدوست موفق شد به مقام قهرمانی دست یاید ، مهیار صفری عنوان دوم را کسب کرد و محمدرضا صنعتی مقام سوم این رقابتها را تصاحب کرد .
گفتنی است در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها ، به تیمهای برتر این دوره از مسابقات جام و لوح قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رشته های مختلف نیز ، لوح ، مدال قهرمانی و جوایزی اهداء شد .

 

100 200jpg 300

 

انتهای پیام/364


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads