کد خبر: 108512 - تاریخ: چهارشنبه، 13 آوریل 2016 - 19:11

در راستای کنگره هشت هزار شهید استان گیلان ؛

آیین افتتاحیه سی‌ و چهارمین مسابقات استانی قرآن،عترت،نماز در خمام برگزار شد

رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان استان گیلان در سال های گذشته در مسابقات قرآن، عترت،نماز درخشش خوبی داشتند.

به گزارش خوبان: آیین افتتاحیه سی چهارمین مسابقات قرآن، عترت،نماز صبح امروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات صفایی،رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش گیلان،محمود کنعانی ریاست اداره آموزش وپرورش خمام نیز حضور داشتند.

عباس صفایی،رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش گیلان در حاشیه آیین افتتاحیه سی چهارمین مسابقات قرآن،عترت به خبرنگارخوبان گفت:این مسابقات در چهار مرحله انجام شد که در مرحله  آموزشگاهی316 هزار نفر رشته دانش آموزان در این مسابقات شرکت کردند که 105هزار نفر از دانش آموزان به مرحله منطقه و شهرستانی این مسابقات برگزار شد که در نهایت 3510 هزار نفر دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند.که امروز در بخش خمام یکی از مرحله این مسابقات درحال برگزاری می باشد،که 70 نفر از این عزیزان به مسابقات کشوری که در تابستان امسال در استان خراسان رضوی و همدان برگزار خواهد حضور می یابند.

عباس صفایی در پایان به خبرنگار ما گفت: دانش آموزان استان گیلان در سال های گذشته در مسابقات قرآن، عترت،نماز درخشش خوبی داشتند که می توان رتبه اول تا پنجم اشاره کرد.

 

10 20100

80 30 40 60 70
90102 104

 

انتهای پیام/4132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads