کد خبر: 105021 - تاریخ: چهارشنبه، 24 فوریه 2016 - 18:51

نهضت انصراف به نفع ائتلاف؛

بازهم انصراف به نفع گزینه ائتلاف اصولگرایان گیلان در لاهیجان+ جزییات

دکترسونیا صبوریان نامزد مستقل دهمین دوره انتخابات در حوزه لاهیجان و سیاهکل، نخبه علمی شهرستان و موسس جامعه طب اورژانس ایران با ارسال بیانیه ای، حمایت خود را از دکتر ذبیح نیکفر در انتخابات هفتم اسفنداعلام کرد.

به گزارشخوبان، به نقل از «لاهیجان» متن این بیانیه که به تحریریه پایگاه خبری «لاهیجان» ارسال شده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

“خداوند سفارش می کند که بار امانات را به اهلش بسپارید” قرآن کریم- سوره نساء-آیه ۵۸

با تشکر و قدردانی از همه ی شما مردم شریف شهرهای لاهیجان، سیاهکل، دیلمان، پیرکوه و رودبنه؛ کاش اجازه ی خدمت به شما عزیزان به بنده داده می شد تا آنطور که شایسته بود محبت های شما را جبران کنم.

شما انتخاباتی را در پیش دارید که در سرنوشت شهرستان ها و مردم این حوزه تاثیر جدی دارد؛ بنده ضمن احترام به همه کاندیداهای حاضر درصحنه و به عنوان کاندیدایی مستقل، که هیچ گونه وابستگی حزبی و جناحی به احزاب و جناح ها نداشته و ندارد، پیشرفت و توسعه ی کشور، استان و شهرستان های لاهیجان و سیاهکل را تا حدزیادی وابسته به مجلسی میدانم که نمایندگان آن خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار دهند و فانی در خدمات، مصالح و منافع عمومی مردم باشند.

از خداوند متعال میخواهم که نتیجه ی انتخابات امسال چیزی جزسربلندی شما مردم فهیم نباشد، زیرا در این رقابت، در واقع برد و باخت برای شما عزیزان مفهومی نخواهد داشت، زیرا در هر صورت، شما مردم عزیز، پیروز واقعی و نهایی هستید.

بنده، ضمن احترام به سایر کاندیداهای حاضر در انتخابات حوزه لاهیجان و سیاهکل که بر اساس وظیفه پا به این عرصه مهم گذاشتند، حمایت خود را از دکتر ذبیح نیکفر اعلام داشته و امیدوارم که مردم این حوزه انتخابیه بار امانت خود را بر دوش ایشان گذاشته و سربازی جان برکف برای مقام عظمای ولایت، همراهی از جنس خود و همکاری صادق برای دولت انتخاب کنند؛ و بازهم از شما عزیزان آگاه و فهیم لاهیجان و سیاهکل می خواهم که با درک موقعیت خطیر این دوره، با احساس مسئولیت و با شور، شعور و امید، درانتخابات هفتم اسفند حضور چشمگیر داشته باشید.

به گزارش «لاهیجان»، کسب مقام اول کنکورسراسری در رشته علوم تجربی در شهرستان لاهیجان، ریاست بیمارستان سوم شعبان دماوند، تاسیس و بنیانگذار جامعه طب اورژانس ایران و ریاست مرکز حصار گیلاوند تنها بخشی از کارنامه درخشان این بانوی گیلانی است که نامزد حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه لاهیجان و سیاهکل بود.

 

 

انتهای پیام/3232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads